R
Raderad medlem 68338
Är ett vrak. Satte mig just på indiska sunk-haket och tänker trycka i mig stora mängder korma. Det är jag och de lokala pensionärsalkisarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är ett vrak. Satte mig just på indiska sunk-haket och tänker trycka i mig stora mängder korma. Det är jag och de lokala pensionärsalkisarna.
Jag sitter och grinar... jag har precis sett "Pride" och vilken film! Så enormt stark och på slutet brast det för mig, totalt snörvel (ja utöver förkylningen då).
Se den!
Alltså.. Män som säger att" man har ju regeringen hemma"
Själv hade jag gått ut genom dörren och aldrig kommit tillbaka om någon sagt så om mig.
Det töntigaste uttryck jag hört.
Gillar kvinnor det?
Jag hör hela tiden män som säger det..,
Här är en till som ibland måste läsa om dina inlägg när jag kommer på att du inte har åäö...sitter och lyssnar pa regnet som smattrar pa taket ... och ar tacksam att det inte blev ett tropiskt os-regn. Jag ar snart pa vag isang ... det ar tidiga morgnar om man vill gjora nagot ute innan det blir for varmt.
Hm... Såg precis en romsk tiggare i SD jacka. Samma snubbe som annars brukar ha på sig en tröja där det står Polisens IF simhopp. Jackan kändes ändå som ett mer oväntat klädval. Har han hittat den, eller fått den av ngn "vänlig SD-are"? Om han snott den måste han ha en oväntat hög otur.