Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har just klippt gräsmattan funderar på att åka och fiska men myggen är på hugget så det blir nog bara att slöa framför datorn

Det skulle störa mig rejält, ja.

Fast jag måste medge att jag smälter lite när han kallar mig käringa (med ett "r", dvs "käraste", med ett till "r" blir det något helt annat...) och gumman :o jag har aldrig haft något vänligt menat smeknamn förut så det är väldigt trevligt.

Jag hade skjutit vederbörande om han kallade mig vare sig "regeringen", "käring" eller "gumman". Eller iofs det är ju dumt att skjuta folk pga att man kan låsas in så det hade väl varit hans räddning

Just nu förundras jag över Sensodyn tandkrämsreklamen...? Inte ens en full dyslektiker som får en dechiffrerad text för första gången hade läst den sämre än "tandläkaren" i reklamen. Är detta kanske ett kul skämt utan att vi riktigt förstår det...?

Se på fotboll, som Sverige rätt väntat lär förlora, och sen sova. Imorgon skulle jag ha jobbat 7.15-19.15 men jag lyxar till det och slutar redan 17.15 :D :p

Snart dax att sätta på cpapmasken och sova så jag hinner med allt som ska fixas i morgon ..om nu ryggen håller !

Har hangt ute vid polen med sonen hela dagen medan han bryggt ol. Interessant ar att hans ol ar battre an nagot micro bryggeri ol jag smakat i Sverige. Sa nu har jag kommit med glada tillrop, lite goda rad:devil: och allman uppmuntran. :angel:

Ridit fina hästen :love:
Äter honungsmelon med vispad grädde :d och kollar på film med Matthew McConaughey :d
:D
Jag är så glad att det fixat sig för dig. :)

Håller tummarna att du snart hittar någonstans att bo där du har en normal hyresvärd.

Fast det kanske är lättare att hantera bostadsproblemen när andra saker har löst sig?

Jag är så glad att det fixat sig för dig. :)

Håller tummarna att du snart hittar någonstans att bo där du har en normal hyresvärd.

Fast det kanske är lättare att hantera bostadsproblemen när andra saker har löst sig?
Tack ! Det känns fortfarande helt otroligt :p En 6 år lång mardröm är på väg mot sitt slut så ja allting känns mycket lättare :bow:
Jag kollar runt lite men har inte hittat nåt nytt boende än tyvärr men det blir så klart lättare nu när ekonomin snart är ordnad. :)

Jag hade skjutit vederbörande om han kallade mig vare sig "regeringen", "käring" eller "gumman". Eller iofs det är ju dumt att skjuta folk pga att man kan låsas in så det hade väl varit hans räddning

Fast det det känns bra för mig eftersom han säger det med kärlek ("käringa" är en väldigt norrländsk sak :D). Med tanke på vad jag blivit kallad tidigare :( så är jag glad för smeknamn jag tycker om.

Skulle han antyda att jag hör hemma vid spisen etc så vet han att jag kommer att överlämna hans familjejuveler på ett fat till honom. Det är inte det det handlar om, han förväntar sig att jag är kapabel att klara av saker. Det är inget förminskande av mig.

Är livrädd och tror att jag har en haj under sängen :nailbiting::arghh: Det var ett stort misstag att kolla på nattfilmen "Hajen" pga absurd hajfobi.
Och ja jag vet att det är kassa effekter och att hajen är tillverkad av typ plast och lera men jag är liksom rädd för hajar om jag badar badkar :nailbiting:

Har vaknat av att något har bitit mig i låret :eek: Typ ett getingstick fast värre, stickande och brännande smärta, ung. som med inslag av brännässla...O_o:down:

Är livrädd och tror att jag har en haj under sängen :nailbiting::arghh: Det var ett stort misstag att kolla på nattfilmen "Hajen" pga absurd hajfobi.
Och ja jag vet att det är kassa effekter och att hajen är tillverkad av typ plast och lera men jag är liksom rädd för hajar om jag badar badkar :nailbiting:

Man ska bara inte titta på sådana där filmer... :cautious:

---
Försöker vakna. Går sådär :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 988
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 639
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 328
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31