Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det skulle störa mig rejält, ja.
Fast jag måste medge att jag smälter lite när han kallar mig käringa (med ett "r", dvs "käraste", med ett till "r" blir det något helt annat...) och gummanjag har aldrig haft något vänligt menat smeknamn förut så det är väldigt trevligt.
Jag är så glad att det fixat sig för dig.Ridit fina hästen![]()
Äter honungsmelon med vispad gräddeoch kollar på film med Matthew McConaughey
![]()
![]()
Tack ! Det känns fortfarande helt otroligtJag är så glad att det fixat sig för dig.
Håller tummarna att du snart hittar någonstans att bo där du har en normal hyresvärd.
Fast det kanske är lättare att hantera bostadsproblemen när andra saker har löst sig?
Jag hade skjutit vederbörande om han kallade mig vare sig "regeringen", "käring" eller "gumman". Eller iofs det är ju dumt att skjuta folk pga att man kan låsas in så det hade väl varit hans räddning
Är livrädd och tror att jag har en haj under sängenDet var ett stort misstag att kolla på nattfilmen "Hajen" pga absurd hajfobi.
Har vaknat av att något har bitit mig i låretTyp ett getingstick fast värre, stickande och brännande smärta, ung. som med inslag av brännässla...
![]()
Är livrädd och tror att jag har en haj under sängenDet var ett stort misstag att kolla på nattfilmen "Hajen" pga absurd hajfobi.
Och ja jag vet att det är kassa effekter och att hajen är tillverkad av typ plast och lera men jag är liksom rädd för hajar om jag badar badkar![]()