Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu kom jag precis på att jag fick ju ett paket med posten idag, som jag glömde bort och har nu legat oöppnat i flera timmar :eek:

Men jag orkar inte resa mig ur soffan på ett tag så det får vänta ett tag till :p

Kan inte låta bli att bli lite irriterad på mig själv för att jag uppenbarligen är så löjligt beroende av min kalender att jag när jag var utan den lyckades dubbelboka mig på måndag. Jag försökte verkligen tänka efter om det var något särskilt, men det kändes helt blankt. Vi ska på studieresa hela eftermiddagen kom jag på en halvtimme senare - vilket ju borde vara en såpass speciell grej att jag kommer ihåg det... Så det blir att ringa och boka om rehab-tiden imorgon, med kalendern framför mig.

Passerade riksdagshuset mitt i morgonrusningen. Det blåser storm idag. Jag hade dagen till ära gjort det idiotiska klädvalet cirkelskuren plisserad kjol. Man kan nu säga att jag har visat regeringen röven. Inte bara symboliskt utan snarare bokstavligen ...

Funderar på vad jag ska göra i dag. Är ledig har inget direkt jag måste göra. Tar nog och sätter mej i soffan med en bok.

Har precis kommit till jobbet (mitt kontor) efter att ha varit på en guidning på en mycket intressant arkeologisk utgrävning på Sandbyborg (också med/på jobbet).

Har jobbat lite på dotterns förskola på förmiddagen och vilar nu lite i soffan. Det regnar så vi kan inte jobba med kiosken som planerat :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 978
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 630
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 297
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka