Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blåser här med fortfarande om än mindre än dom senaste dagarnaVar precis ut i trädgården för att klippa lite gräslök till frukosten... och gissa vad, det blåser![]()
![]()
![]()
![]()
Är såå satans less på blåsten!
![]()
Ser på medan min nya kollega gräver sin egen grav. Erkänner att det nästan är njutningsbart.
Detta är en 21 årig mytoman som är designer, haft flera chefsposter och är född till ledare. Enligt henne själv. Jag fattade redan från början och det är troligen pga det som hon hatat mig från dag 1. Övriga kollegor verkade dock charmade så jag led i tysthet. Funderade på hur jag kunde bli av med människan man nu ser det ut som att hon kommer lösa detta utmärkt själv. Lite svårt att upprätthålla en fasad av spelad kompetens och coolhet i all evighet liksom.
Nyss stod hon och skrattade åt att ngn kompis till henne gått ut på krogen med sin mamma. Herregud villen looser och så pinsam.
Då säger jag högt och tydligt.
"Jag ska käka middag med min kompis ikväll. Hon är 94".
![]()
Jag är förmodligen en elak jävel men jag gillar när sådana där typer skjuter sig själva i fotenhar en liknande situation i min närhet och jag är så nöjd
![]()
![]()
Såna människor är så roligaHaha gud vad vi är elaka
Nyss kommenterade en kollega att han tyckte att jag hade snygga byxor. Hann inte säga tack innan hon inflikade att min rumpa såg stor ut i dom pga modellen. Sen gick hon fram till spegeln och betraktade sig själv
Samlar kraft för att gå ut och klippa gräset som växt med rekordfart i allt ösregn. Kommer bli ett tufft pass.