Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trött så ini bänken men måste städa inför imorgon.
Dricker kaffe och har huvudvärk from hell.
Hunden lyssnar på blåsten och tror det är åskväder haha.

Har ätit middag med dottern, och hon åt upp hela portionen utan tjat från mig eller strul från henne! :bump:
Nu hoppas jag att fibergrävarna snart tar kväll för mitt huvud är trött på de ljuden nu... Och så vibrerar det ju i huset då och då när de håller på!

@tanten Jag hoppas att det gick bra. KRAM

Jag har fatt fyra containers idag. De star strategiskt utplacerade utanfor dorren pa huset, garaget och stallet. Det blev plotsligt lite pirrigt i magen. Om jag sedan bara kunde surra fast cykeln ordentligt bak pa husvagnen sa vore jag glad ... suck. Jag far ge mig pa det i morgon igen for nu ar det godnatt!:p

Var precis ut i trädgården för att klippa lite gräslök till frukosten... och gissa vad, det blåser :yuck: :wtf: :turd: :rage: :arghh: Är såå satans less på blåsten! :mad:

Solen skiner här med idag fast blåsten hänger kvar lite.
Ska försöka ta mig upp ur sängen. Zzz.
Måste upp och ta medicinen, suckO_o

Ser på medan min nya kollega gräver sin egen grav. Erkänner att det nästan är njutningsbart.
Detta är en 21 årig mytoman som är designer, haft flera chefsposter och är född till ledare. Enligt henne själv. Jag fattade redan från början och det är troligen pga det som hon hatat mig från dag 1. Övriga kollegor verkade dock charmade så jag led i tysthet. Funderade på hur jag kunde bli av med människan man nu ser det ut som att hon kommer lösa detta utmärkt själv. Lite svårt att upprätthålla en fasad av spelad kompetens och coolhet i all evighet liksom.

Nyss stod hon och skrattade åt att ngn kompis till henne gått ut på krogen med sin mamma. Herregud villen looser och så pinsam.
Då säger jag högt och tydligt.
"Jag ska käka middag med min kompis ikväll. Hon är 94".
:cool::cool::cool:

Ser på medan min nya kollega gräver sin egen grav. Erkänner att det nästan är njutningsbart.
Detta är en 21 årig mytoman som är designer, haft flera chefsposter och är född till ledare. Enligt henne själv. Jag fattade redan från början och det är troligen pga det som hon hatat mig från dag 1. Övriga kollegor verkade dock charmade så jag led i tysthet. Funderade på hur jag kunde bli av med människan man nu ser det ut som att hon kommer lösa detta utmärkt själv. Lite svårt att upprätthålla en fasad av spelad kompetens och coolhet i all evighet liksom.

Nyss stod hon och skrattade åt att ngn kompis till henne gått ut på krogen med sin mamma. Herregud villen looser och så pinsam.
Då säger jag högt och tydligt.
"Jag ska käka middag med min kompis ikväll. Hon är 94".
:cool::cool::cool:

Jag är förmodligen en elak jävel men jag gillar när sådana där typer skjuter sig själva i foten :devil: har en liknande situation i min närhet och jag är så nöjd :devil: :devil:

Jag är förmodligen en elak jävel men jag gillar när sådana där typer skjuter sig själva i foten :devil: har en liknande situation i min närhet och jag är så nöjd :devil: :devil:

Haha gud vad vi är elaka :p
Nyss kommenterade en kollega att han tyckte att jag hade snygga byxor. Hann inte säga tack innan hon inflikade att min rumpa såg stor ut i dom pga modellen. Sen gick hon fram till spegeln och betraktade sig själv

Samlar kraft för att gå ut och klippa gräset som växt med rekordfart i allt ösregn. Kommer bli ett tufft pass.

Haha gud vad vi är elaka :p
Nyss kommenterade en kollega att han tyckte att jag hade snygga byxor. Hann inte säga tack innan hon inflikade att min rumpa såg stor ut i dom pga modellen. Sen gick hon fram till spegeln och betraktade sig själv
Såna människor är så roliga :D jag har tystat många förståsigpåare i stall genom åren. Bara för att jag bara hade en häst på slutet betyder ju inte att jag inte kan något. När de väl insett att jag har mångårig erfarenhet som hästskötare + en hippologutbildning bakom mig så brukar de sluta med sin hittepåkunskap. ;) jag har ju aldrig skyltat med vad jag kan, men får jag en fråga så svarar jag ju. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 979
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 630
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 300
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka