O
Osthyvel
Väntar på att gå på 18 månaders kontroll på BVC och sen jobba kväll. Imorn blir det att åka iväg på hotellboende själv med sambon 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har kommit halvvägs. 1000 kvadratmeter gjorda. I backe. Nu måste jag på ett möte i sonens nya skola.Har precis klippt klart gräsmattan, som även här växer i rekordfart![]()
Gud va skönt med flyttgubbar ändå!Vantar pa att klockan ska bli 8 pa morgonen sa att jag kan ringa och betala for flyttgubbarna som kommer i morgon. I gar kvall, straxt fore stangning fick jag ett meddelande att de har fatt nagot nummer fel pa kreditkortet ... fast egentligen ar nog problemet att jag har lagre dagligt uttag pa det kortet an vad som det hela kostar.
Om jag vill ha hit dem i morgon ar det best att jag betalar. suck.
Och äter Häagen Dazs Strawberries &creamSolar![]()
Jag läste lite för fort (som jag brukar) och tänkte att det var 18-månaderskontroll på MVC.Väntar på att gå på 18 månaders kontroll på BVC
Vad coolt! Jag vill också ha en kompis som är 94!Då säger jag högt och tydligt.
"Jag ska käka middag med min kompis ikväll. Hon är 94".
![]()
12 grader och nordanvindAndra halvan av gräsmattan blev klippt.
Har stuvat ihop ett lass skräp som ska till tippen, fixat med hundarna och lite annat.
Nu sitter jag på altanen med en bok och en kall öl!!!
Hurra för mig![]()
Sommar???Sitter och lyssnar på sommaren utanför det vidöppna fönstret. Hade min sista skoldag för terminen idag och firar med ett glas rött och torr chokladkaka samtidigt som jag filar på den sista lilla skoluppgiften som ännu inte är inlämnad. Trevlig kväll på alla sätt och vis alltså!![]()
Sommar???
Då bor du inte i Sverige va?![]()
Tur du har tvåJag har bränt sönder ena örat i solen idag när jag grejade i trädgården och när jag tittade precis är det illrött![]()
Tur du har två
Smörj in dig i morgon människa!!!
Då kan du ju passa på och få en matchande arm med raggarbrännaIngen fara, skulle visserligen hellre vara i trädgården imorgon men ska sitta i en j-la skramlig King Cab hela dagen (fast målet är trevligt, särbon).