Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De är fantastiskt snälla!@Ninnurur: Hoppas du kryar på dig snabbt men vilken snäll systerdotter du haroch mamma givetvis.
kram!!!Vill skjuta av mig höger armbåge, så ont gör den![]()
Är du höger eller vänsterhänt? Är du högerhänt skulle jag inte våga ge mig på att skjuta med vänster, det kan gå illa!Vill skjuta av mig höger armbåge, så ont gör den![]()
Är du höger eller vänsterhänt? Är du högerhänt skulle jag inte våga ge mig på att skjuta med vänster, det kan gå illa!
Hoppas smärtan ger sig ändå![]()
Själv är jag pinsamt handikappad med vänster. Kan inte ens torka mig på toa!Jag är givetvis högerhänt... men jag är tillräckligt bra med vänster för att fixa det men har dock inget vapen
Plus att jag tycker mer synd om dig, Carola i Botan?!Är inte det helgerån eller något?!
/mvh Upsaliensare
Själv är jag pinsamt handikappad med vänster. Kan inte ens torka mig på toa!![]()
Jag tycker också synd om mig. Älskar att bo i fålhagen förutom när utekonserterna är igång. Imorgon är det Mark Knopfler som ska föra oväsen i Botan. Alltså, vissa konserter är trevliga, men Carola kan jag vara utan![]()
![]()
Jo jag överlever nog. Det börjar tystna nu såMark Knopfler![]()
![]()
Du kanske kan överleva Vråla då?![]()