Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter inne och väntar på att det ska bli svalare ute (nej, gillar inte 30-gradiga somrar med torra gräsmattor men inte heller 10 och regn, lagom är bäst).
Vågar inte sätta ut kaninerna i uteburen heller förrän det blir svalare, då får de väl värmeslag.

Jag har precis insett att snoret inte är allergi, jag håller på att bli förkyld :( jag kommer aldrig gå i närheten av en smitthärd (aka "barn") igen!

Kaffe ... sitter med dagens forsta kopp kaffe ... och ingen vackarklocka som skrallde pa morgonen. Sa smaningom borjar dagens stadning ... sedan ska sonhustrun och jag fundera ut exact nar vi ska gora alla kul saker vi pratade om i gar kvall.:D Sonen ar lagom road av vissa, men han far vanja sig i ett par veckor igen. :cool:

Har varit och hälsat på min underbara faster och hennes man. Fina människor och jag är så glad att vi är så lika hon och jag :)
Nu försöker jag mig på att bota migränen....

Äter middag på altanen med döttrarna. Kycklingsallad. Sambon är hem till min mamma och hjälper till att snickra på hennes hus.

Aj då. Är du säker på att lammköttet är rätt? I såfall får du övertyga honom.
Kram

Rätt vet man väl aldrig om de är, men att jag känner något enormt för honom, att han får mig att skratta massor och må bättre än på flera år. Det vet jag. Och han gillar mig mycket, men det där lilla saknas och jag vet inte om det kan växa fram med tiden. Jag måste inte skynda, vi måste inte ändra någon relationsstatus men jag blev lite ledsen ändå för jag hade hoppats.

Rensat och fixat i trädgården nästan hela dagen. Avslutade i stallet med en tur ut på liten brun häst. Idag kom vi förbi den självgående gräsklipparen med lite lätt övertalning :up: Känner mig nöjd men är tok hungrig! Måste åtgärdas pronto:)

@aprilmaj

I havet, eller ja vatten iaf det ligger ju lite skyddat. :D
Fast det var inte mycket folk i vattnet och ungarna som stod på bryggan var ju riktiga badkrukor.
Det var kallt först, men helt ok sen:p Simmade ju, eller försökte iaf:laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 985
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 635
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 321
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka