Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter en supernyttig frukost bestående av kaffe med grädde och vaniljsirap och en kardemummabulle. Ska snart ut och riva ner ett staket som står i vägen när de ska gräva ner elkablar så att jag slipper den förmodligen livsfarliga elen i uthusen.
Hoppsan, nu började det ösregna. Får vänta lite.

Eller hur. Men å andra sidan tycker ju folk att "Fifty shades..." är en romantisk trilogi. :meh:

Om någon ens antydde att jag var "a reflection of my man" vet jag inte riktigt vad jag skulle göra. Explodera, antagligen.

Personligen hade jag nog blivit väldigt, väldigt förvånad... :D han med kan vi ju säga :rofl:

Texten var typisk amerikansk "hon är min kvinna" dravelkräktext :meh:

Äter jordgubbar och glass, förfasas över Tassetass länk och lyssnar på hagel/regnet som öser ner utanför.

Fast HP är väl mest en ren sexsajt? I alla fall enligt dom som är där, Jag har aldrig varit där faktiskt. ;)

Jag använde HappyPancake ganska intensivt under en period förra sommaren och det är verkligen inte min erfarenhet. Du kanske får din information från källor som inte är helt representativa för sajtens användare i stort?

Jag använde HappyPancake ganska intensivt under en period förra sommaren och det är verkligen inte min erfarenhet. Du kanske får din information från källor som inte är helt representativa för sajtens användare i stort?
mycket möjligt jag har som sagt aldrig varit där utan kan ju bara gå på vad ja hört. Det är ju bra att det finns seriösa där med då ;)

Sitter och kontemplerar my tripp tvars over USA. Det blir 650 (Svenska;)) mil, eller 6500 km. Om jag strack-kor nio timmar om dagen tar det mig en vecka:angel:. Det blir ett stopp i Californien, men darifran ar det i alla fall inte sa langt sa jag funderar pa var jag ska lagga in ett par stopp till. Jag gillar att vara flexibel sa jag far hitta nagra alternativ och helt enkelt stannar nar jag kanner for det.:cool:

Ätit sen frukost och fotat i trädgården. Klematis, iris och aklejor blommar fint. Pionerna är på g med stora klotrunda knoppar där några är på väg att öppna sig. Rosor fulla i knopp och några få blommor har slagit ut. Humlorna dansar i kantpenetan fast det är en grå dag. Jäklar vad fint det är!

Jag tror att jag börjar bli hungrig. Frågan är om jag klarar mig till 14.30 då jag tänkt ta lunch eller om jag ska försöka byta med kollegan som har lunch 13.30 :confused:

Står redo för en pw, öppnade dörren och det verkligen öser ner regn :eek:
Det var klar himmel och strålande solsken nyss! Vad hände?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 993
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 646
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 340
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 220
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka