Ska vi samåka från Skåne?![]()
Vi får ta med dotter och hund också isf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska vi samåka från Skåne?![]()
Vi får ta med dotter och hund också isf![]()
Man ska alltid grilla med lockJag grillarjag tror jag är lite kär i min grilltunna med lock...
![]()
Så skyttet hos Athena är kirrat?Jag är på eventuella festinbjudningar!
Just nu fixar jag med bloggen, äter glass och chillar
Så skyttet hos Athena är kirrat?
När blir det?
Så länge hund är snäll och kopplad, har två kissar som inte är direkt förtjusta i hundar![]()
Åh, vi är på jakt efter en tunna med lock. Var är din ifrån?Jag grillarjag tror jag är lite kär i min grilltunna med lock...
![]()
@athena_arabians bor väl i Svärdsjö? Låg i Falun sist jag kolladeVilken landsände snackar vi om?
@athena_arabians bor väl i Svärdsjö? Låg i Falun sist jag kollade
Enligt SJ tar det 2 h 40 min Stockholm-Falun.
Det tror jag att hon gör. Hur har hon annars fått plats med alla drakar och enhörningar genom åren?Angenämt!
Tror att jag är ledig och uttråkad 1-3 juli, om nån känner för att skjuta mig då äre fritt fram.
Är ganska sugen på att lämna stan, bor @athena_arabians avskiljt, typ i skogen? Låter mkt lockande isf
Krångliga människaAngenämt!
Tror att jag är ledig och uttråkad 1-3 juli, om nån känner för att skjuta mig då äre fritt fram.
Är ganska sugen på att lämna stan, bor @athena_arabians avskiljt, typ i skogen? Låter mkt lockande isf
Hm.. Nä då jobbar jag.. Min semester börjar runt 10 juli...Krångliga människa
1-3 är ju onsdag till fredag. Jag jobbar då.
Jag vill ju vara med.
Annars tror jag att skog är det minsta bekymret i en sådan avkrok![]()
![]()
Ha ha.... det var en ny smak!Jag äter... tja, en sorts sallad som smakar träslöjdssal.
Jag gjorde en vinägrett med för mycket linfröolja. Det luktar som i träslöjden när man oljade in sina träalster. Det känns som att jag äter linoljeindränkt trasselHa ha.... det var en ny smak!![]()