Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemkommen från jobb. Studerade det gamla badrummet som nu fått bort både golv, tak och väggar samt gamla radiatorer. Det här kan nog bli nåt:cool:
Fast ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig nu,,,

Klockan ar kvart i tio pa kvallen och jag har just kommit hem fran en superb middag hos sonen igen. Jag ar aldeles for matt, det ar aldeles for sent om jag ska spara i morgo, aldeles for sent for att stiga upp fore sex for att hitta pa kul med hundarna.:meh: Men gott var det.:d

Funderar pa en ny grej nar vi kommer till Oregon ... bada mina ar jatte duktiga pa att hitta dofter (vagg loss ar en, vi har tranat den men :yuck: i alla fall) Jag har just insett att det finns valdigt gott om tryffel dar ... for over $600 USD per kilo ... och hittar for upp till $2000 pa en dag. Later som en mycket battre business idea att promenera i skogen och lata hundarna hitta tryffel tycker jag.:p

Klockan ar kvart i tio pa kvallen och jag har just kommit hem fran en superb middag hos sonen igen. Jag ar aldeles for matt, det ar aldeles for sent om jag ska spara i morgo, aldeles for sent for att stiga upp fore sex for att hitta pa kul med hundarna.:meh: Men gott var det.:d

Funderar pa en ny grej nar vi kommer till Oregon ... bada mina ar jatte duktiga pa att hitta dofter (vagg loss ar en, vi har tranat den men :yuck: i alla fall) Jag har just insett att det finns valdigt gott om tryffel dar ... for over $600 USD per kilo ... och hittar for upp till $2000 pa en dag. Later som en mycket battre business idea att promenera i skogen och lata hundarna hitta tryffel tycker jag.:p

De använder ju tryffelhundar i Frankrike och Italien så det låter som en suverän idé. Många letar ju kantareller med sina hundar i Sverige också.

Har precis bokat släpvagn, har lovat moster att hjälpa till att köra bort skräp/jord från hennes tomt. Skräpet till återvinningen, jorden hem till mig :D

Nu är bara problemet att få kusin vaken för det är han som ska göra det mesta av lastningen :cautious:

Sitter i soffan och dricker kaffe firar att det är semester. Tittar ut ser molnigt med lite sol hoppas att regnet håller sig borta en stund.

Huset skakar av asfalteringsarbetet utanför. Såpass att det klirrar i vitrinskåpet! :eek: :D Snart kommer boendestödet och sen blir det gymmet. Efter det ska jag till mamma och spana på hur bygget av växthuset går :)

Fixat stall och ridit på fm. Lilla brun var så fin idag och jobbade på bra. Han är en morgonhäst, synd bara att jag inte är det. Robotklipparen passerades utan problem, skönt. Nu ladda för ett dygn på jobbet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 985
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 637
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 324
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka