Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är på men är ofta upptagen på helger!
Precis min tankeLite över två timmar om man tar det lugnt. Vill @tornblomma hänga på så kanske det går att möta upp dig i U-a?
Och det finns ju faktiskt möjlighet att ta semester..... hrm.....Alltså, jag kan närsomhelst egentligen. Som jag sa, mitt jobb går att skyffla runt rätt bra och nu i månadsskiftet när du kunde så har jag bara tänkt att puttra runt hemma här.
Klockan ar kvart i tio pa kvallen och jag har just kommit hem fran en superb middag hos sonen igen. Jag ar aldeles for matt, det ar aldeles for sent om jag ska spara i morgo, aldeles for sent for att stiga upp fore sex for att hitta pa kul med hundarna.Men gott var det.
Funderar pa en ny grej nar vi kommer till Oregon ... bada mina ar jatte duktiga pa att hitta dofter (vagg loss ar en, vi har tranat den meni alla fall) Jag har just insett att det finns valdigt gott om tryffel dar ... for over $600 USD per kilo ... och hittar for upp till $2000 pa en dag. Later som en mycket battre business idea att promenera i skogen och lata hundarna hitta tryffel tycker jag.
![]()
Kan inte du komma och rida min häst? Jag är lite omotiverad just nu. Kan hjälpa till att mocka hage ist :PJag mockade iaf en hage. Det var tungt och halt och tråkigt.