Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just här ser det lite tomatfärgad ut med dragning åt orange, men när jag ser övriga bilder så är det solklart orange. :up:
Det är säkert min kassa antika dator med dito bildskärm som ställer till det :crazy:O_o:meh:

Eller så lärde jag mig fel namn på färgerna då en gång i lågstadiet. Orange är apelsinfärgad eller hur? Och på min skärm ser den där klänningen inte det minsta apelsinfärgad ut. Så det så.

(dags att uppdatera apparaterna hemma kanske)

Det är säkert min kassa antika dator med dito bildskärm som ställer till det :crazy:O_o:meh:

Eller så lärde jag mig fel namn på färgerna då en gång i lågstadiet. Orange är apelsinfärgad eller hur? Och på min skärm ser den där klänningen inte det minsta apelsinfärgad ut. Så det så.

Buke-färg-fight! :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Det finns ju olika nyanser av orange. Brandgul är en nyans av orange, som klänningen som du visade. För att illustrera skillnaden mellan orange och röd så hittade jag en bra bild:

dsc_1098.jpg

Varannan nagel är orange och varannan nagel är röd.

Det finns ju olika nyanser av orange. Brandgul är en nyans av orange, som klänningen som du visade. För att illustrera skillnaden mellan orange och röd så hittade jag en bra bild:

dsc_1098.jpg

Varannan nagel är orange och varannan nagel är röd.

Mina naglar är mitt emellan dessa nyanser. Känner färgmässig existensiell hemlöshet samt en enorm förvirring nu! :nailbiting:

End of trådkapning!
Mina naglar är mitt emellan dessa nyanser. Känner färgmässig existensiell hemlöshet samt en enorm förvirring nu! :nailbiting:

Jag tror att du kan känna dig lugn med att dina naglar förmodligen är tomatröda. :up:

För att återgå till ämnet så sitter jag just nu och försöker att skriva färdigt en rapport. Ett rätt mekaniskt arbete som inte borde ta allt för lång tid. Problemet med mekaniska arbeten är att de är rätt trista och mitt mentala motstånd är enormt. Istället sitter jag och tittar på Rodebjers rea och tänker att jag inte borde köpa kläder.

End of trådkapning!

Jag tror att du kan känna dig lugn med att dina naglar förmodligen är tomatröda. :up:

För att återgå till ämnet så sitter jag just nu och försöker att skriva färdigt en rapport. Ett rätt mekaniskt arbete som inte borde ta allt för lång tid. Problemet med mekaniska arbeten är att de är rätt trista och mitt mentala motstånd är enormt. Istället sitter jag och tittar på Rodebjers rea och tänker att jag inte borde köpa kläder.

Haha alltså jag googlade ketchup och nä ketchup är rödare...

Men ok vi lämnar detta ämne innan det blir jobbig stämning haha @Philosophia @tanten :angel:
Fan nu gick jag också in på Rodebjer.com :nailbiting:

Borde sova men vill inte. Mycket roligare att tänka på mina trädgårdsprojekt, falsterboresan nästa vecka, bästa vännens 40 årskalas. Känns alltid så ovärt att slösa tid på att sova. Imorgon bitti kommer tandläkaren till lilla brun. Ska nog sova iaf så jag hinner rida innan.

Åker bil. Är stressad. Om två timmar ska vi lämna in ett spermaprov på reproduktionscentrum.

Innan det ska vi köra 75km, lämna av ett barn och sen åka tillbaka 50km.

Och så producera det där provet.

Kommit hem från stallet och har mest lust att bryta ihop i en liten hög och grina som en unge. Tandläkaren hittade betselöverslitning och sår på höger sida :cry:. Känner mig så jäkla usel som åsamkat min fina lilla bruna det. Hur jävla dålig kan man vara :banghead:

Är de dyra? Och hur löser man transporten? Tänkte det kan vara bra för oss i drak&enhörningstråden att veta :)

:rofl: :D

Det levererades faktist en krokodil ;) Vi var dock den enda gruppen som lyckades se den :) Såg en grön orm också, en massa varaner och slamkrypare bland annat.

Just i det här fallet var beställningen rätt lätt, jag sa helt enkelt till en student "Jag vill se en krokodil". Däremot simmade den omkring i en stor damm så vet inte om den är så lättfångad.

Jag rekommenderar tejpning av nosen och transport i en trälåda med lufthål ;) I Europa köps de nog in med fördel från en krokodil farm, pris vet jag inget om :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 978
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 630
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 297
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka