Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
@LadyCovergirl Jag har kladdkakeglass i frysen :D

Jag har (skrämmande nog) sex sorters glass i frysen: Sacher-, Coccobello, Salta mandlar, Choklad&butterscotch, Chunky monkey och Kakdeg. (Egentligen är inte det mest skrämmande att jag har sex sorters glass i frysen utan att sex sorters glass är ovanligt få sorter :angel: )
Det är ändå inte rätt sort för jag vill ha typ B&J Cookie dough, B&J Half baked eller Häagen-Dazs Chocolate Salted Caramel.

Jag har (skrämmande nog) sex sorters glass i frysen: Sacher-, Coccobello, Salta mandlar, Choklad&butterscotch, Chunky monkey och Kakdeg. (Egentligen är inte det mest skrämmande att jag har sex sorters glass i frysen utan att sex sorters glass är ovanligt få sorter :angel: )
Det är ändå inte rätt sort för jag vill ha typ B&J Cookie dough, B&J Half baked eller Häagen-Dazs Chocolate Salted Caramel.
Haha, alltså, jag var på väg att skriva att jag lider med dig på ditt förra inlägg. Men inte efter det där! Så mycket glass... :d

Ligger i sängen och ska sova. Är helt slut efter kvällens Bodybalance. Dottern valde att sova hos mormor så jag sover alldeles ensam :arghh: tur att jag är så trött. :D

är riktigt irriterad på dumma facebook nu..
ska lägga upp bilder och vill att den blir datumet som fotot är taget på vilket har fungerat alla andra gånger men inte idag...

Fixat en surprise till dottern i helgen. Hoppas det faller väl ut.
Snart sova, men vi ska se klart ett avsnitt av Angel först

Har betalat räkningar, pengarna räckte nästan, ungefär som vanligt. Inte mina räkningar då, dit räcker pengarna. Nåja, det är mindre och mindre som behöver skjutas på varje månad så det går ju åt rätt håll.

Inser att det är 2 juli. Det är således fem år sen jag blev friad till. Inte mycket att fira numera men jag ska komma ihåg att gratta mamma på namnsdagen och dottern på nästan-namnsdagen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 978
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 630
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 269
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka