Vad gör vi CLII

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 001
  • Visningar Visningar 88 054
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ägnade kvällen igår åt plugg, samtidigt som killen jag träffar var på födelsedagsfirande. Jag var också bjuden, men näe... Nu har jag varit vaken i en timme, matat + rastat hundar och ätit frukost. Funderar på en kopp te och mer plugg. Eller ska jag ta glass? Hm...

Vakna och ska äta frukost innan det är dags att åka till ridskolan. Stackars mamma ska köra syster med barn till Arlanda så hon får köra oss till ridskolan, hämta dem, lämna dem och tillbaka till ridskolan och hämta oss 😅 sen får jag nog åka till Ambres ensam iaf :D

Vill gå och fylla på tekoppen. Tyvärr har jag en hund som förhindrar att jag reser på mig
DSC_0177.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har en iPhone 11 som är fyra år gammal. Batteriet börjar balla ur och jag inser att jag måste köpa en ny mobil snart. Jag söker en...
Svar
8
· Visningar
390
Senast: Lilla
·
Fritid Det finns redan trådar för de som syr, målar och lite annat men inte för allt och man kan ju inte gärna visa upp ett par åror man gjort...
Svar
2
· Visningar
253
Senast: Blyger
·
Fritid Jag har genom åren använt en tältlykta från Uco. Den har varit bra. Mysigt ljus och som dessutom håller fukten borta kalla nätter i...
Svar
8
· Visningar
389
Senast: Hermelin
·
Skola & Jobb Jag jobbar fyra dagar i veckan och är föräldraledig en. Så ser det ut fram till sista augusti. Sen är frågan, ska jag gå ner till 80%... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 196
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka