Varje helg tittar vovve och husse på NyhetsmorgonNyhetsmorgon
Jag och Jinns ska kolla på morgonstudion på tv strax bara kaffet rinner klart så![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varje helg tittar vovve och husse på NyhetsmorgonNyhetsmorgon
Jag och Jinns ska kolla på morgonstudion på tv strax bara kaffet rinner klart så![]()
Kanske skulle skriva ut den artikeln och stoppa in den i min rökande grannes brevinkast..Kan inte låta bli att tycka att det här ändå är ett jäkligt bra statement! Ja, summan är hög men om han förlorar i rätten bör det avskräcka många från att röka i sina lägenheter.
https://www.expressen.se/nyheter/peter-rokte-inne-i-20-ar-kravs-pa-nara-halv-miljon/
Fyfan vad äckligt! Jag skulle bli vansinnig om jag blev störd i min bostad på grund av någon annans äckliga ovanor.Kanske skulle skriva ut den artikeln och stoppa in den i min rökande grannes brevinkast..
Min lägenhet luktar inte direkt hallontårta sedan han flyttade in.![]()
Laminerar in den också så det blir ett extra tydligt budskap.Fyfan vad äckligt! Jag skulle bli vansinnig om jag blev störd i min bostad på grund av någon annans äckliga ovanor.
Tycker absolut att du ska skriva ut artikeln!
Och sätt upp en kopia på infotavlan i trappuppgångenLaminerar in den också så det blir ett extra tydligt budskap.![]()
Han verkar inte fatta att ALLT blir nikotinskadat i lägenheten om man röker inomhus. Att kök måste rivas ut osv.Kan inte låta bli att tycka att det här ändå är ett jäkligt bra statement! Ja, summan är hög men om han förlorar i rätten bör det avskräcka många från att röka i sina lägenheter.
https://www.expressen.se/nyheter/peter-rokte-inne-i-20-ar-kravs-pa-nara-halv-miljon/
Nej precis! Många verkar tro att det räcker med att spärrmåla men en kompis till mig som arbetar med sanering berättade att de emellanåt får riva ner tak och (gips)väggar för att röken satt sig i precis allt.Han verkar inte fatta att ALLT blir nikotinskadat i lägenheten om man röker inomhus. Att kök måste rivas ut osv.
Nej precis! Många verkar tro att det räcker med att spärrmåla men en kompis till mig som arbetar med sanering berättade att de emellanåt får riva ner tak och (gips)väggar för att röken satt sig i precis allt.
För att inte tala om att det även kan lukta hos grannarna som i @parellikusken s fall.
Nä, jag tycker att det är helt rätt att han får pröjsa rejält.