Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag har det varit första gången i år som marsvinen kunde komma ut. Det var mycket populärt.
Selma-Kiara-Svea.webp

Idag blev en lång dag med mycket bilåkande. Ganska slut nu! Har nyss ätit.

Har fått låna mammas bil så får se vad verkstaden säger imorgon. Funderar på att köpa fyra nya däck när den ändå är inne på verkstaden, har ändå tänkt tanken att jag borde göra det snart. De är rätt många år gamla och nu när ett ”sprack” också… får höra vad det kan kosta :nailbiting:

Idag blev en lång dag med mycket bilåkande. Ganska slut nu! Har nyss ätit.

Har fått låna mammas bil så får se vad verkstaden säger imorgon. Funderar på att köpa fyra nya däck när den ändå är inne på verkstaden, har ändå tänkt tanken att jag borde göra det snart. De är rätt många år gamla och nu när ett ”sprack” också… får höra vad det kan kosta :nailbiting:
bra däck är jätte viktigt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 891
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 76 77 78
Svar
1 550
· Visningar
55 372
  • Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 491
Senast: Mia_R
·
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
470

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka