Jag vet inte om jag kan äta någonting utan sallad till. Protein plus sallad blir mat liksom.Men duh! Västerbottensost!
![]()
Ost är livet!
Jag har aldrig varit särskilt förtjust i sallad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte om jag kan äta någonting utan sallad till. Protein plus sallad blir mat liksom.Men duh! Västerbottensost!
![]()
Min ylande smiley är alltså min misär över bristen på just västerbottensost här i landet!Ost är livet!
Jag har aldrig varit särskilt förtjust i salladServeras det på min tallrik så kan jag peta det i mig men jag är vuxen och får välja själv
![]()
Vi firar fantastiske författaren och människan Sir Terry Pratchett genom att bära en syrénblomma den dagen, det är en referens till en av böckerna och rätt sentimentalt för oss harcore fans.Samma dag firar man författaren Douglas Adams (a hitchhikers guide to the galaxy) genom att bära med sig en handduk. Det är en utmärkt dag för att spotta likasinnade tokar!
Jag brukar sätta en syrenblomma i håret.
Ibland släpper det bara, du kanske behövde de där två åren med vardagsengelska i media och annat till exempel. Bästa sättet att lära sig språk på är att uppleva det i vardagen. Bra jobbat i alla fall!
Stanna hemma. Kan vara covid.Jag har lite ont i halsen och känner mig täppt i näsan. Alltså väldigt milda förkylningssymptom då jag inte är allergisk. Borde jag stanna hemma från jobbet eller är det okej att gå ändå?
Så svårt detta tycker jag.. Vill verkligen inte stanna hemma.
Det är sant. Attans, så himla typiskt.Stanna hemma. Kan vara covid.
Vad använder du sirapen till sen?Jag valde att plutta både lite citron och en rabarberstjälk i sirapen, och den är fantastisk!Nu ska den bara svalna så ska jag hälla upp i småflaskor.
Sirap på granbarr nästa! Det är en favorit sedan ett par år tillbaka, men den behöver jag inte koka, bara preparera.![]()
Jag vet inte!Vad använder du sirapen till sen?![]()
Vad använder du sirapen till sen?![]()