Så braNä. Uranhalten är mycket liten.....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så braNä. Uranhalten är mycket liten.....![]()
Eller hur! Lyssnar otroligt mycket på ljudböcker under en vecka![]()
Samma här! Jag går lätt igenom 40~50h bok på en vecka.. vilket är något av ett problem faktiskt.![]()
Hm, jag undrar om du har samma (stora) arbetsplats som jag har. Varken mejl eller web fungerar. Jag tänkte rapportera in betyg, men det blir inget med det.
Jobbar ni där jag pluggar? Nätverket där gick sönder idag efter lunch.Skulle gissa det. Lämnade strax efter 18, då låg allt fortfarande nere.
Blir kanske 30-40h per vecka för min del![]()
Jag håller på med fjärde boken i serien A court of thorns and roses av Sarah J. Maas nu. Rekommenderas!De tar slut alldeles för fort, jag har svårt att hitta nya!
Visserligen brukar jag gå igenom en ny bok minst två gånger på raken om jag lyssnar medan jag jobbar, för då blir det så många avbrott...men ändå! De är ju inte gratis.
Har mitt kontor där, men jobbar inte för organisationen per seJobbar ni där jag pluggar? Nätverket där gick sönder idag efter lunch.
Jag håller på med fjärde boken i serien A court of thorns and roses av Sarah J. Maas nu. Rekommenderas!
Kul! Säg till om du vill ses nån dagHar mitt kontor där, men jobbar inte för organisationen per se![]()
Funderar på om jag ska göra någon ny piercing, kanske någon i örat? Annars kanske boka tid för en tatuering? Färga om håret? Eller allting?
Jag har alltså hamnat i stadiet att allt är som vanligt hela tiden och det gillar jag inte
Vanligtvis bokar jag då en resa men vi byter schema i april så jag vågar inte chansa på någon resa innan det är klart![]()
Själv överväger jag en piercing i örat (antingen helix, diath eller conch..). Ekonomin räcker inte till för en tatuering (som jag vill ha) på ett tag, och det var många år sen jag piercade mig sist även om jag håller på att töja upp hålen i örsnibbarna igen.![]()
Skulle gissa det. Lämnade strax efter 18, då låg allt fortfarande nere.
Jobbar ni där jag pluggar? Nätverket där gick sönder idag efter lunch.
Det finns dåliga filmer och sedan finns det dem som är så värdelösa att man fasen borde få betalt för att se eländet.
Kollade på Lighthouse idag som skulle vara en skräckfilm, den var så otroligt dålig att jag inte ens hittar ord för att beskriva det. En svartvit film om två män i en fyr mitt ute i ingenting, som söp, slogs och... ja det var mer eller mindre det enda som hände.![]()
Måste ha varit det.Det var kanske Konst. Med metaforer och ett bildspråk som du missade