R
Raderad medlem 68338
Är det en äldre person? Bara tänker för ju äldre man är desto mindre vatten finns i kroppen naturligt och väldigt lätt att bli uttorkad!
Nä detta är ett kiddo typ!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det en äldre person? Bara tänker för ju äldre man är desto mindre vatten finns i kroppen naturligt och väldigt lätt att bli uttorkad!
hahaha.
Vad jag fattat så har hen knappt lämnat tonåren.
Hämtar kinesiskt! Idag blir ska jag bränna bort ansiktet med biff i chili och sichuanpeppar
Enligt kineserna är det very spicy. Och det är autentisk kinesisk mat. ”Very” är bara förnamnet![]()
Min mage har lärt sig leva med min böjelse för extremt stark mat. När jag var yngre kräktes jag om jag åt något som var en gnutta starkt, så den har varit superkänslig. Men sen åt jag en megastark rätt en gång och då var det som att något gick sönder i min kropp - sen dess har jag inte haft några biverkningar alls!Och bränna bort magen?
Iaf skulle min mage lägga av efter sådan mat...
Jag tänker att allt starkt bränt bort eventuellt virusTemakväll?
”Tle små lätter”, några flaskor corona och netflixserien Pandemic
Ok. Sorry det var lågt det medger jag![]()
eh.
Jag: Jag behöver fler kjolar! Har så många fina överdelar jag inte kan använda när jag har klänning.
*i varukorgen ligger en kjol och 14 klänningar*
![]()
Jag tänker att någon enfärgad är bra (har en svart och en mörkblå i varukorgen nu), sen kör jag mönstrade kjolar! Har många enfärgade överdelar, så det går som jämnt ut.Älskar klänningar dock!
När det gäller kjolar tycker jag att det är bra att investera i några bra ”bas-kjolar” som sitter bra och är lätta att kombinera med mer färgglada/spårade överdelar. Tex en svart kjol i midi-längd. I sig sjukt trist men går att kombinera med ALLA överdelar så är sjukt användbar!
Gillar iofs att mönster-mixa men ibland kan det vara skönt med en enkel underdel.
Tex:
Visa bifogad fil 44841
Jag tänker att någon enfärgad är bra (har en svart och en mörkblå i varukorgen nu), sen kör jag mönstrade kjolar! Har många enfärgade överdelar, så det går som jämnt ut.
Ja, alltså, min "nya stil" är ju på experimentstadie än så länge = blandar hejvilt! Jag har klassat den som country/vintage på (bara lite) amfetamin, eller kanske LSDÄr ju snyggt att mönstermixa också tycker jag!
Strax kex och ostbricka! I pray to Cheesus
!
Min mage tål inget starkt alls...Min mage har lärt sig leva med min böjelse för extremt stark mat. När jag var yngre kräktes jag om jag åt något som var en gnutta starkt, så den har varit superkänslig. Men sen åt jag en megastark rätt en gång och då var det som att något gick sönder i min kropp - sen dess har jag inte haft några biverkningar alls!
Ja, alltså, min "nya stil" är ju på experimentstadie än så länge = blandar hejvilt! Jag har klassat den som country/vintage på (bara lite) amfetamin, eller kanske LSD![]()