Tack!@MJLee Sluta förstöra dig själv, snälla!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!@MJLee Sluta förstöra dig själv, snälla!
Varför får du inte ta någon Ipren vid behov?Den där min läkare hotade med dialys om jag inte slutade?![]()
Varför får du inte ta någon Ipren vid behov?
Fast varför behöver du ta så många? Är det ett behov eller ett "behov"?För att mitt behov är ca 6 st per dag (400g) varje dag. Och tydligen mår inte mina njurar på topp enligt dagens provtagning.
Ok 6 per dag är många. Kanske du kan hitta något annat som komplement?För att mitt behov är ca 6 st per dag (400g) varje dag. Och tydligen mår inte mina njurar på topp enligt dagens provtagning.
Det är ett fel "behov"Fast varför behöver du ta så många? Är det ett behov eller ett "behov"?
Fast varför behöver du ta så många? Är det ett behov eller ett "behov"?
Ok 6 per dag är många. Kanske du kan hitta något annat som komplement?
Precis,voltaren,naproxen,ipren mfl är Nsaid så dom tar knäcken på både mage o annat. Huvudvärken vara en biverkning och för muskelkramperna finns det bättre medel,fick inte du paraflex?Ständig huvudvärk och muskelkramper. Två panadol och två ipren fungerar ett tag. Jag vet att alla säger att man inte behöver ta mer än en men nej det fungerar inte för mig. Ipren är inte beroendeframkallande säger alla, men tja, jag behöver det?
Pratade faktiskt med läkare idag men han sa att voltaren är samma substans och andra är beroendeframkallande ska inte tas regelbundet/dagligen.
Voltaren är inte samma substans som Ipren.Pratade faktiskt med läkare idag men han sa att voltaren är samma substans och andra är beroendeframkallande ska inte tas regelbundet/dagligen.
Min väckarklocka står på 4:50 varje vardag...... Det blir en vana det med. Och så är jag en sådan som jobbar som effektivast på morgon/förmiddag, så det är bra för mig att börja kl 7. Jag har oftast rätt mycket att försöka lösa till kl 8:15 när skolan drar igång.......Det är inte min grej att behöva kliva upp 0450. Undermedvetet är jag rädd att försova mig, trots att det aldrig händer. Alltså har jag kanske sovit 4 timmar inatt. Jag brukar behöva minst 8.det blir några dagar i veckan som jag måste upp den här tiden i februari, så jag ska nog överleva. Jag har haft ett jobb där jag började 06, det ska jag definitivt försöka undvika i framtiden.
![]()
Jag har som sagt haft ett arbete för jag började 06. Det passar inte mig, jag får inte nog med sömn.Min väckarklocka står på 4:50 varje vardag...... Det blir en vana det med. Och så är jag en sådan som jobbar som effektivast på morgon/förmiddag, så det är bra för mig att börja kl 7. Jag har oftast rätt mycket att försöka lösa till kl 8:15 när skolan drar igång.......
Nä, där är vi ju alla olikaJag har som sagt haft ett arbete för jag började 06. Det passar inte mig, jag får inte nog med sömn.