Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Strax ut och ge kortisonpuffar till ett av våra, tyvärr dräktiga, ston som fått mystisk allergisk reaktion med andningspåverkan. Vi börjar få koll på det där med yoga-andningen tillsammans nu. (Medicinen är av typen där en människa skulle ombetts att ta ett djupt andetag med en mask över mun och näsa)

Vi städar, maken lite mer rejält, lastmaskin, skopan till balkongen och fyller skopan med renoveringsskräp. Jag går mer på finlir och städar toaletten. 😁 sen ska vi röja i garaget och flytta vapenskåpet inne, det står dumt nu. Tanken var god när den placerades där men i praktiken blir det väldigt svårjobbat.

Telefon + kompostkvarn =
received_332260584581867.webp

Inte min telefon, tack och lov.

Hemma igen sen en stund. Behöver städa, duscha, diska, klippa klor + kamma båda katterna. Logiken säger att det är bäst att börja med katterna och sen städningen, men jag är som oljig av spf på armarna så ser inte jättemycket fram emot det.. :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Som trådstarten säger, vad tror du att du är ensam om att göra som ingen annan gör? (Sagt lite med glimten i ögat) Förklarar dig eller... 2
Svar
27
· Visningar
2 304
Senast: Kakis
·
Tjatter Det kryllar ju av Qashqaier på vägarna, så någon här inne lär väl ha erfarenheter av en sådan. Jag måste verkligen snart köpa ny bil... 2
Svar
22
· Visningar
664
Senast: BernT
·
Tjatter Jag älskar ju den här dagen. Vad har ni sett för aprilskämt idag? (Om ni tycker det är tramsigt så kan ni lufta dom känslorna i en annan... 2 3
Svar
51
· Visningar
2 243
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21
  • Bästa fysiska ridsportbutiken?