Och jag får hämta min nästa veckaTvå veckor kvar tills min lilla dunboll kommer hem.... alltså kattunge...
Jag längtar ihjäl mig...
Har ju två underbara missar redan... men längtar ändå....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag får hämta min nästa veckaTvå veckor kvar tills min lilla dunboll kommer hem.... alltså kattunge...
Jag längtar ihjäl mig...
Har ju två underbara missar redan... men längtar ändå....
Min hund hade skrikit ÄTA marsvin![]()
![]()
Det går jättemycket bättre att laga mat om man kommer ihåg att sätta på plattan också..... Brukar jag OFTA missa......Alltså... det går mycket bättre att tvätta om man slår på tvättmaskinen![]()
Det går jättemycket bättre att laga mat om man kommer ihåg att sätta på plattan också..... Brukar jag OFTA missa......![]()
Ja, det är ju så. Och jag är inte så envis… när jag var liten ock åkte på ridläger skrev jag första gången att jag ville ha en fjording och det fick jag. Ridningen gick aldrig särskilt bra men jag skulle ändå ha honom de varje år jag åkte tillbaka (blev nog tre år allt som allt)De är helt fantastiska guldhästar och man måste många gånger vara redigt envis för att passa med en sån. För mig är det en gång fjordhäst- alltid fjordhäst
. De som har fördomar mot "lata fjordingar" skulle se när min brallar loss i sidled och som hon styr vid löshoppningar
Men hon är helt fantastisk, har ett superfint temperament
.
Det finns typ cykelkorg att sätta på pakethållaren. Biltema har till exempelKan konstatera att det kl 7:30 en lördag inte är speciellt många personer inne på IcaSedan var det inte såå farligt ändå att det tog 50 min att cykla dit, handla och komma hem igen. Vad som var värst var den tunga(!) ryggsäcken som blev obekväm, svettig rygg och att påsen på pakethållaren med mat höll på att vika ihop sig (och då skulle hälften ha ramlat ut). Skulle vilja ha någon packlösning för cykeln i stil med det vi har på jobbet. Ska kolla om det finns åtminstone något liknande att köpa som privatperson.
Jag gjorde samma sak förra helgen.Alltså... det går mycket bättre att tvätta om man slår på tvättmaskinen![]()
Oh, tack för tips! Den verkar vara precis lagomDet finns typ cykelkorg att sätta på pakethållaren. Biltema har till exempel