R
Raderad medlem 6459
MenJag har mitt vanliga amazonkonto kopplat till prime video och det funkar prim(e)a!
Enligt kundtjänsten ska det bara funka med en UK adress. Samma i USA
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
MenJag har mitt vanliga amazonkonto kopplat till prime video och det funkar prim(e)a!
Men är det amazon prime eller amazon prime video du försöker skaffa? Jag googlade lite och upptäckte att det är två olika sakerMen. Jag testade bara häromdagen och det funkar inte! Såhär ser det ut för mig:
Visa bifogad fil 38106
Enligt kundtjänsten ska det bara funka med en UK adress. Samma i USA.
Jag har oxå slutat med knäck inte för att den är oätlig utan för att hela köket är kletigt efteråt.Jag har faktiskt knäck kvar från förra julen hemma. Första och sista gången jag gör knäck var julen 2018.
Kan ju iofs vara receptet det var fel på. Slängde det i elden sen i ren frustation.
Vissa grejer blir helt enkelt bättre när andra görJag har oxå slutat med knäck inte för att den är oätlig utan för att hela köket är klitigt efteråt.
2dl socker, 2 dl sirap, 2dl vispgrädde. Låt koka på medelsvag värme med digitaltermometer i till 125-130 grader. Häll upp. KLART!Jag har faktiskt knäck kvar från förra julen hemma. Första och sista gången jag gör knäck var julen 2018.
Kan ju iofs vara receptet det var fel på. Slängde det i elden sen i ren frustation.
Jag hade i en del mjölk. Kanske därför det tog halva natten att göra2dl socker, 2 dl sirap, 2dl vispgrädde. Låt koka på medelsvag värme med digitaltermometer i till 125-130 grader. Häll upp. KLART!
Jag hade aldrig kokat knäck innan i höst men det var busenkelt!
Vill man ha mandel i så har man i det innan man häller upp.
Digitaltermometer är det bästa jag har i köket efter vassa knivar!Jag hade i en del mjölk. Kanske därför det tog halva natten att göra
Digitaltermometer har jag inte, borde kanske skaffa
Det är prime video jag försöker skaffaMen är det amazon prime eller amazon prime video du försöker skaffa? Jag googlade lite och upptäckte att det är två olika sakeramazon prime video är bara streamingtjänsten och amazon prime är något mer.. snabbare leveranser, video och musik? Eller något. Det är amazon prime video jag har! Och det funkar med vanligt amazonkonto.
Men det var ju jättekonstigt! Testa att gå genom appen kanske? Jag tror jag bara skrev in mitt vanliga amazonkonto så funkade det. Jag vet flera som har prime video i Sverige.Det är prime video jag försöker skaffa.
Ok, ska testa! Tack!Men det var ju jättekonstigt! Testa att gå genom appen kanske? Jag tror jag bara skrev in mitt vanliga amazonkonto så funkade det. Jag vet flera som har prime video i Sverige.
Amazon Prime finns inte i Sverige så det kan ju vara att du skickas vidare till att skaffa Amazon Prime och därför det buggar ur. Lycka till!Ok, ska testa! Tack!
Funkade det?Ok, ska testa! Tack!
Har inte testat än, ska göra det i helgen. Håll en tummeFunkade det?
Jag har oxå slutat med knäck inte för att den är oätlig utan för att hela köket är kletigt efteråt.