Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gäller att välja sina strider.Dricker chai latte och njuter av en ledig dag. Det är studiedag så för att undvika onödiga bråk att ett barn får vara hemma och det andra åka till fritids så tog jag semester![]()
Jag har funderat på linser eftersom det kommit månadslinser för både brytningsfel OCH ålderssynthet men sen såg jag prislappen.Riktigt irriterad blir jag på att återigen är det trasiga linser på det senaste i etui och nu återigen går en linsj*vel sönder i ögat...Aldrig varit om en så dålig beställning från lensway som denna. Endagslinser är ju dyrt så kul att betala för inget så nu får de fasen skärpa sig.
#detärbranärdetfungerar
Jag har ett par borrkärnor som innehåller uranmalm som jag tänkt göra nåt kul med, jag har även ett glasrör som dom går in i så en tät fot, kärnan i röret och så fylla utrymmet med glycerin och sätta på ett lock med gröna lysdioder i borde bli en fin fönsterdekoration som kan skrämma slag på svagsinta.Jag har fått hålla i en stav metalliskt uran, så galet cooltJag har också fått klappa på en behållare med radium, det var kanske ännu coolare
![]()
Har du tagit medicin?Har mensvärk så att jag mår illa och har lite svårt att få saker gjorda just nu.
Försöker djupandas och slappna av, hoppas det blir bättre snart så jag kan påbörda en SBA-rond.
Jag har tagit panodil, men det har aldrig hjälpt mot min mensvärk med olika typer av smärtstillande, så frågan är om det var värt detHar du tagit medicin?
Vi har alla våra olika kinksJag har fått hålla i en stav metalliskt uran, så galet cooltJag har också fått klappa på en behållare med radium, det var kanske ännu coolare
![]()