Vad gör vi? Del CCX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nyss inkommen efter morgonrundan hos djuren. Strålande sol och klarblå himmel, men så jäkla kallt. 🥶 Förhoppningsvis kryper temperaturen uppåt under närmaste timmarna så att det blir lite behagligare att spendera dagen utomhus i trädgården. Har en del fix jag tänkte ordna med innan gräs och löv börjar spira igen och försvårar saken. :)

Huvudvärk även idag, men hoppas att det släpper av att vara ledig idag.

Vaknade vid 05 men lyckades inte gå upp. Blev ljudbok i sängen ett par timmar istället. Men nu så, dags för frukost och en stor kopp te :d

• Gilla
Reactions: Sel
Sitter och förundras över sonens teckningar. 😍 (Han är 7år)

3F9722A1-21C3-4142-8119-ACDA8FF5ECCB.webp

Trött på drömmar och av den anledningen vakna med ångest.
Skulle helst inte flytta mig från soffan men ska snart dra på mig träningskläderna och ta mig ut och efter det så blir det lunch/middag med familjen.

• Gilla
Sicken huvudvärk.
Men det går nog över när morgonmedicinen är intagen.
Just nu dricker jag kaffe.
Sen ska jag rasta hundarna.
De var ute kl 05 imorse så de kan vänta lite

Har scrollat en stund på en tatuerares instagram - hon verkar grym på att tatuera handflator (gör det mycket, och det är en speciell konst/teknik för att det ska funka och hålla!). Jag blir ju lite sugen, men är nog inte där ännu - både tatuerandet och läkningen lär ju..kännas! 🫣😅

Sovmorgon till klockan 6. Har plockat ihop ett lass som skall till soptippen. Kör en maskin tvätt. Skall lämna barnet på blåsorkester läger. Därefter soptippen tebutiken. Beställa delar till mixern panta och kolla på byxor.

Vi har inget kaffe hemma :nailbiting:
Affären i grannbyn öppnar klockan 8 så vi får vänta.

Sonen fick en stor leksakshäst från Hööks igår. Nu ligger han på den och mumlar "häst, häst, häst". Tror det blev lite overload :D
Kan tipsa om webbutiken Kaffekapslen (ja det stavas så) som jag handlar allt kaffe från, jag tar hem 15 kilo i stöten och dom har mycket mer än kaffe också. Bönkaffet är mycket billigare där än i butiken.:up:

För övrigt undrar jag var mitt vatten består av, i toan är det svagt ljusblått och en rostfri kastrull är det ett fräthål i nu så den är bara att antingen svetsa eller kasta.:meh:

Lagt i första omgången tvätt i maskinerna i tvättstugan. Sitter nu och ser på målgången för Ski Classics. Heja Stina!

Ska fixa disk, vattna blommor, damma i köket, städa badrummet samt dammsuga hela lägenheten innan lunch idag.
Sen ska Inlämningsuppgift färdigställas (inlämning söndag).

• Gilla
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 88 89 90
Svar
1 785
· Visningar
63 240
  • Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 994
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 658
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
815
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka