Japp. Vi har en toalett till, men det här är enda badrummetÄr det enda badrummet ni har?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp. Vi har en toalett till, men det här är enda badrummetÄr det enda badrummet ni har?
Har ni redan beställt duschväggar?Det blir fint! Men trångt. Ska in väggar till duschen ocksåVisa bifogad fil 164131
Ja, det är redan beställt. De är vikbara, inte fasta väggar.Har ni redan beställt duschväggar?
Annars finns det duschväggar som är lite böjda dörrar, inga fasta väggar, så man kan vika in dom mot hörnet när man inte ska duscha, då blir det inte trångt![]()
16° i Enköping, sonen har sprungit barfota och jag gått i T-shirt.Idag kom våren tillbaka till UppsalaKappan uppknäppt och halsduken på armen, så skönt!
Och så undrar du varför du vabbar titt som tätt?16° i Enköping, sonen har sprungit barfota och jag gått i T-shirt.(det gör jag iofs vid typ 8° också numera.
)
Nä. Man blir inte sjuk av att gå barfota!Och så undrar du varför du vabbar titt som tätt?
16° i Enköping, sonen har sprungit barfota och jag gått i T-shirt.(det gör jag iofs vid typ 8° också numera.
)
Ursäkta?Och så undrar du varför du vabbar titt som tätt?
Exakt, och inte gå till badhuset vintertid heller som farsan hade för sig men är man narcissist så vet man allt, är bäst på allt och kan allt.Nä. Man blir inte sjuk av att gå barfota!
Vissa älskar att hålla liv i gamla skrönor utan substans, som att man blir förkyld av kyla och sjuk om man går barfota före midsommar och ve den som går utan mössa innan det är 25 grader varmt, då får man lunginflammation.Ursäkta?
Det är mycket möjligt att DU undrar över min vab, men jag gör det inte. Inte heller gör min arbetsgivare det, sonens skola eller för den delen försäkringskassan - det vill säga alla som överhuvudtaget har med det att göra. Vilket du inte har.
Det har definitivt ingenting med ett barfotaspring i sommarvärme att göra, det kan jag lova dig.
Läkarbesök idag.
Positiv överraskning. Äldre erfaren läkare som behandlade mig som en normalbegåvad, och dessutom kunde diskutera vettigt. Jag t.o.m lärde mig nytt om en av mina mediciner.![]()
Morgonens farhågor slog inte in![]()
Vissa älskar att hålla liv i gamla skrönor utan substans, som att man blir förkyld av kyla och sjuk om man går barfota före midsommar och ve den som går utan mössa innan det är 25 grader varmt, då får man lunginflammation.![]()