Vad gör vi? Del CCX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och så undrar du varför du vabbar titt som tätt?
Ursäkta?
Det är mycket möjligt att DU undrar över min vab, men jag gör det inte. Inte heller gör min arbetsgivare det, sonens skola eller för den delen försäkringskassan - det vill säga alla som överhuvudtaget har med det att göra. Vilket du inte har.
Det har definitivt ingenting med ett barfotaspring i sommarvärme att göra, det kan jag lova dig.

Jag har skrivit ett tag blev 1,5 kapitel. är så nära att ha skrivit klart mitt råmanus, ett antal kapitel till måste det bli men till mars är slut ska det ta mig sjutton vara klart det har jag bestämt mig för. Längre tid får det inte ta helt enkelt! Har jag bestämt mig för något brukar det bli så om det inte kommer att bli något alldeles oväntat i vägen!

Ursäkta?
Det är mycket möjligt att DU undrar över min vab, men jag gör det inte. Inte heller gör min arbetsgivare det, sonens skola eller för den delen försäkringskassan - det vill säga alla som överhuvudtaget har med det att göra. Vilket du inte har.
Det har definitivt ingenting med ett barfotaspring i sommarvärme att göra, det kan jag lova dig.
Vissa älskar att hålla liv i gamla skrönor utan substans, som att man blir förkyld av kyla och sjuk om man går barfota före midsommar och ve den som går utan mössa innan det är 25 grader varmt, då får man lunginflammation. :cool:

Känner migrän på gång, känner mig trött, illamående, yr och sjukt rastlös förutom huvudvärken. Försökte vila lite tidigare men kom inte till ro. Har tagit värktabletter och hoppas att det snart ger sig, inte första dosen i dag, men nu är det kväll så en mugg te och filt innan jag lägger mig kanske gör gott!

Måste verkligen gå och lägga mig. Ska till ögonläkare imorgon och måste ge mig av i ottan mtp min idiotiska fot som gör att jag går som en artritisk sengångare. Samt sluta äta (skalade) äpplen. Tagit fram kycklingben att gnugga men imorgon blir det nog rostat bröd och te, och eventuellt en skiva grillad fläskkarré. Vi får se. Måste på något sätt stuva in karren jag köpte idag i frysen. Önskar jag hade plats med min rostfranska där också.

Vissa älskar att hålla liv i gamla skrönor utan substans, som att man blir förkyld av kyla och sjuk om man går barfota före midsommar och ve den som går utan mössa innan det är 25 grader varmt, då får man lunginflammation. :cool:

Ptja jag trodde inte på det där riktigt tills jag råkade trampa ner i ett vattenfyllt dike (under all snö) när jag en vinter fick sätta extratråd för hästarna inte skulle traska ut då staketet ju "sjönk" i all snö den lite mer extrema vintern. Dagen efter var jag förkyld (!). Men kan mycket väl varit ett sammanträffande. No one knows.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 69 70 71
Svar
1 407
· Visningar
50 691
  • Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 848
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 576
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
805
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippmaskin till tjock päls
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna