Vad gör vi? Del CCXII

Pratat med släkting och nu sitter jag och har ångest (igen). Hen kommer snart svälta ihjäl, men hen vägrar hemtjänst pga många anledningar. Nu är hen också inne i en aggressiv fas och jag önskar innerligt att jag inte hjälpte hen med ny mobil och annat. Eftersom allt är mitt fel. Och jag är dum i huvudet och har lurat på henne en skitmobil, etc. Och fattar ingenting. Men hen låter svagare och svagare och jag har panik att, enligt annan släkting som är läkare, om hen inte kommer under behandling snart så kommer det bli hospice.

Jag vet inte vad jag ska göra.

Hade insläpp idag och alldeles för härlig vårkväll för att inte rida en kort sväng när sambon ändå var iväg på sitt håll med 😁. Red bara den korta svängen runt sommarhagen i skritt och lite galopp uppför skogskanten där det var lämpligt. Nått pållan ju varit van vid men längesen så gissa om hon taggade till!! Härligt 😃😍. Särskilt andra galoppen var hon ännu mer taggad och hetsa upp sig i galoppen när så noterade att hon lät nästan som nått väsande eller pipande 🧐. Antingen kanske nått höstrå av tussen hon fick innan eller pollen, är ju massor nu. Men absolut inte trött efteråt; riktigt rask skritt tillbaka till stallet!

Nu ligger jag på soffan efter dusch, några pannkakor med lite choklad proteinpudding och skivad banan och jordgubbar 😋

Pratat med släkting och nu sitter jag och har ångest (igen). Hen kommer snart svälta ihjäl, men hen vägrar hemtjänst pga många anledningar. Nu är hen också inne i en aggressiv fas och jag önskar innerligt att jag inte hjälpte hen med ny mobil och annat. Eftersom allt är mitt fel. Och jag är dum i huvudet och har lurat på henne en skitmobil, etc. Och fattar ingenting. Men hen låter svagare och svagare och jag har panik att, enligt annan släkting som är läkare, om hen inte kommer under behandling snart så kommer det bli hospice.

Jag vet inte vad jag ska göra.
Ring 112

vad är fel mat? Huvudsaken är väl att hon äter något.

Hen måste upp i vikt för att klara av cellgifter det är det stora problemet. Vården kommer inte att ge hen cellgifter annars. Hen äter en nyttig diet men inte för en person som måste gå upp i vikt, snabbt. Havregrynsgröt, ekologiska bär och grönsaker, ett ägg, avokado.

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 539
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 825
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 684
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 856
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025