Jag köpte bockat armeringsjärn till mitt tunnelväxthus där jag kapade bort ena böjen, satte den andra över rören på marken och slog ner i gräsmattan för att förankra. Funkade skitbra.Och det tycker som sagt inte jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte bockat armeringsjärn till mitt tunnelväxthus där jag kapade bort ena böjen, satte den andra över rören på marken och slog ner i gräsmattan för att förankra. Funkade skitbra.Och det tycker som sagt inte jag.
Bra tips, men jag har inte grejer att kapa metall. Äger typ en fogsvansJag köpte bockat armeringsjärn till mitt tunnelväxthus där jag kapade bort ena böjen, satte den andra över rören på marken och slog ner i gräsmattan för att förankra. Funkade skitbra.
Kanske kan fråga på byggbutiken om de kan hjälpa till? Alternativt bocka i butik? Finns att köpa korta järn som jag kunde kapa på plats i butiken med en stor bultsax. De kanske har något att bocka med eller en bultsax att låna ut i butiken?Bra tips, men jag har inte grejer att kapa metall. Äger typ en fogsvans![]()
Tror inte de gör sånt. Vi fick ingen hjälp att dela en planka sist vi handlade, fick inte ens låna fogsvans..Kanske kan fråga på byggbutiken om de kan hjälpa till? Alternativt bocka i butik? Finns att köpa korta järn som jag kunde kapa på plats i butiken med en stor bultsax. De kanske har något att bocka med eller en bultsax att låna ut i butiken?
Din man känner ingen med en vinkelslip genom modellflyget?Tror inte de gör sånt. Vi fick ingen hjälp att dela en planka sist vi handlade, fick inte ens låna fogsvans..
Jo, men de är ca 17 mil bort..Din man känner ingen med en vinkelslip genom modellflyget?
Påminner mig att jag måste komma ihåg att ta med mig ena skruvdragaren när jag åker.![]()
har du kollat att den är ostulen?Din man känner ingen med en vinkelslip genom modellflyget?
Påminner mig att jag måste komma ihåg att ta med mig ena skruvdragaren när jag åker.![]()
Oj k bygg och xlbygg har sånt man får låna. Den lokala bygghandeln gör sånt åt en. Både skruvstäd och sågar finns att använda där man hämtar plank mm.Tror inte de gör sånt. Vi fick ingen hjälp att dela en planka sist vi handlade, fick inte ens låna fogsvans..
Tja, inte här.Oj k bygg och xlbygg har sånt man får låna. Den lokala bygghandeln gör sånt åt en. Både skruvstäd och sågar finns att använda där man hämtar plank mm.
Den är inomhus, tillsammans med mina andra sågar så den är kvar.har du kollat att den är ostulen?
Byggmax och jem&fix medOj k bygg och xlbygg har sånt man får låna. Den lokala bygghandeln gör sånt åt en. Både skruvstäd och sågar finns att använda där man hämtar plank mm.
Mycket möjligt har nog aldrig besökt dem fast de finns i stan.Byggmax och jem&fix med
För många år sen kom avkomman åkande i sin skolbuss. Ser nåt svart lurvigt i ett dike och hojtar till busschauffören - stanna bussen, jag känner den dår hästen.
Blir det riktigt desperat kan man alltid hänga tunn metallänk i grimman samt linda nackstycket med metalltråd med antenn mellan öronen.
De riktigt skickliga kan lyfta på benen och huka sig. Och bara kliva rakt ut
Vattna är ok, antenn är olagligt så låt bli det.Har planer på att vattna henne och sätta antenn om det inte funkar med rejält aggregat![]()
Och nu tåras ögonen när jag får se att våra fladdermöss är tillbaka i flertal. Har haft sån oro över att de inte ska finnas kvar.Ändå nåt visst med andra ”lediga” dagen med sol och solnedgång himmavid.
Men gud så dåligt! När jag sommarjobbade på bauhaus i stan var det självklart att kunderna fick låna fogsvans och dela, vi hjälpte även till vid behov.Tja, inte här.
Jag fick köpa en fogsvans för att kapa plankan sist jag handlade.
Luleå tar SM-guld i hockey och har helt förstått hur enda rätta sättet att fira är.
https://www.expressen.se/tv/sport/hockey/shl/har-firar-lulea-med-hv71-laten/