Vad gör vi? Del CCXII

Bra tips, men jag har inte grejer att kapa metall. Äger typ en fogsvans :D
Kanske kan fråga på byggbutiken om de kan hjälpa till? Alternativt bocka i butik? Finns att köpa korta järn som jag kunde kapa på plats i butiken med en stor bultsax. De kanske har något att bocka med eller en bultsax att låna ut i butiken?

För många år sen kom avkomman åkande i sin skolbuss. Ser nåt svart lurvigt i ett dike och hojtar till busschauffören - stanna bussen, jag känner den dår hästen.

Blir det riktigt desperat kan man alltid hänga tunn metallänk i grimman samt linda nackstycket med metalltråd med antenn mellan öronen.
De riktigt skickliga kan lyfta på benen och huka sig. Och bara kliva rakt ut

Har planer på att vattna henne och sätta antenn om det inte funkar med rejält aggregat 😅

Ändå nåt visst med andra ”lediga” dagen med sol och solnedgång himmavid.

Bifogade filer

• IMG_8273.webp
    IMG_8273.webp
    456,7 KB · Visningar: 15
Nät sambon kom hem från jobbet tog vi en spontan sväng ner till slussen och cafet den sista halvtimmen de höll öppet idag 😊. Den gamla smedjan vid grusvägen påstås det spöka i och där åkte jag i backen från min gamla häst som nybliven tonåring då han blev rädd för allt där på första ridturen förbi, minnen 😄. Kollade in på deras nya lilla loppis och njöt av glass i solskenet från sänkdalens gård och saffran är ju ett måste för min del, kall lussebulle 😍😋.

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 539
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 822
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 684
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 856
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m