Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag håller med din mamma specielt om katten har ontNu börjar det bli riktigt segt att vänta på veterinären. Vi var nummer 4 när vi kom och nu har vi varit här i 4 timmar.
Man märker verkligen skillnad på mina föräldrar, pappa sitter här och väntar och tycker det är segt men att vi inte ska åka hem förrän vi fått prata med vet.
Mamma smsar febrilt och försöker få mig att gå och ringa på personal och se till att veterinären ska komma![]()
Hur går det med katten?Nu börjar det bli riktigt segt att vänta på veterinären. Vi var nummer 4 när vi kom och nu har vi varit här i 4 timmar.
Man märker verkligen skillnad på mina föräldrar, pappa sitter här och väntar och tycker det är segt men att vi inte ska åka hem förrän vi fått prata med vet.
Mamma smsar febrilt och försöker få mig att gå och ringa på personal och se till att veterinären ska komma![]()
Hemma nu men hon blev sämre direkt och började kissa typ 2-3 droppar blod på allt som hon bara kan... Så nu vet jag inte vad jag ska göra.Hur går det med katten?![]()
Har nu byggt om datarummet till kattskvättsäker grotta. Kommer sova där i natt på en billig madrass jag brukar ha ute på balkongen och ligga på.
Det blir lite som när Sparky var halvsidesförlamad. Men då var vi hemma hos mamma och grottan var i hallen. Mycket trängre och jag sov med huvudet i skohyllan typ.
Kunde vi då kan vi nu också.
Måste lösa problemet med att jag inte kommer kunna jobba i morgon också. Men det tar jag i morgon. Min chef vill nog inte bli väckt just nu...
De vet inte än. Kristaller eller infektion eller bakterier.Vad sa veterinären?
Pappor är bäst. Min kom på mindre än 10 minuter när jag ringde om att katten mådde dåligt i går.Upptäckte precis att jag tagit fel på dag och ska vara på Danderyds sjukhus kl. 8.50. Hjärnan är inte vad den var innan smällen
Ringde och väckte min stackars pappa som återigen så klart ställde upp.
Jag tänker att jag är så oerhört lycklig lottad som har honom, min bästa människa och idol och att det är tur att han är lika pigg som vanligt trots sina 78 år.
Den dagen han inte finns längre är jag en halv människa.
Så fint att höraPappor är bäst. Min kom på mindre än 10 minuter när jag ringde om att katten mådde dåligt i går.
Hoppas det löser sig!