Vad gör vi? Del CCXII

Kommer behöva köpa ny vardagsrumsmatta om jag inte får ur blodet ur den, men det spelar ingen roll bara Sparky blir bra. Hoppas även min chef förstår och att vi kan komma fram till en bra lösning tillsammans, min förhoppning är att jag får jobba hemifrån iom att vi ska fixa medicin var 6e timme.
Mitt bästa tips att få bort blod är att gnugga med salt och använda KALLT vatten. Varmt vatten får bara blodet att fastna än mer.

Upptäckte precis att jag tagit fel på dag och ska vara på Danderyds sjukhus kl. 8.50. Hjärnan är inte vad den var innan smällen😵‍💫
Ringde och väckte min stackars pappa som återigen så klart ställde upp.
Jag tänker att jag är så oerhört lycklig lottad som har honom, min bästa människa och idol och att det är tur att han är lika pigg som vanligt trots sina 78 år.
Den dagen han inte finns längre är jag en halv människa.
Försök se det som att den dagen du måste stå stark på dina egna ben så är det efter allt stöd han gett dig ❤️.

Sover i småettapper. Tycker katt kan vara så vänlig att kissa nu så att matte kan få köra iväg provet.
Sparky haltar och är mindre moloken nu för solen ligger på precis där matte lagt mjuk gosig filt.
Ska ta mig för att kolla upp när jag kan lämna in prover också, det var någon tid man skulle passa in sig mellan.

Chefen var förstående och vi löste allt med bra planering så jag behöver inte oroa mig för att hen tycker jag är dum i huvudet. Lättnaden att ha en bra chef är banne mig enorm! Jag hoppas verkligen att hen tycker jag gör mig förtjänt av allt detta.

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 560
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 854
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 706
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
1 861

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka