Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo jag vet ju detJa men har redan varit med där för flera år sedan och det sänds fortfarande stup i ett.
Jo jag vet ju det. Gamla avsnitt väl? Jag vill ha nya
![]()
Jag älskar det. Växter, fjärilar osvFjärilshuset är svindyrt och tråkigt. Kan verkligen inte rekommendera det.![]()
Nej, jag vill visserligen bli smal, men älskar ju god mat, tror jag skulle dö eller spränga matsäcken o kräkas som är det värsta jag vet.Är det någon som vill ha min mage? Och så hela matsmältningen därtill. Det är alldeles gratis!![]()
JaJo jag vet ju det. Gamla avsnitt väl? Jag vill ha nya
![]()
Jag var dum nog att äta en mjukglass igår...Nej, jag vill visserligen bli smal, men älskar ju god mat, tror jag skulle dö eller spränga matsäcken o kräkas som är det värsta jag vet.
Men lider med dig!
Praktbotier?Sitter i soffan och lyssnar på fiskarna (har några som gör höga, knorrande ljud. Jätteroligt). Ska äta frukost och sedan fixa med lite smått och gott innan det är dags att åka till jobbet efter lunch.
Nä, knorrgurami/morrande gurami (lite oklart vad folk faktiskt kallar dem på svenska, Trichopsis vittata på latin). De knorrar och morrar högt när de försöker imponera på varandra av någon anledningPraktbotier?
Våra låter framförallt när de äter, fast de knorrar inte så mycket iof, mer smäller med käkarna. Tror det är det de gör alla fall