Vad gör vi? Del CCXII

Mulet men var är det välbehövliga regnet?? I den här takten lär det inte finnas något gräs att betala för vid "betes"släpp....Min är lättfödd och ska inte gå på regelrätt bete! men hon måste ju äta någonting....Samtidigt vill man ju heller inte katastroftänka domedagsprofetior, orkar inte höra på sådant prat, räcker ju att det finns dem som är bakom flötet (som inte förstår konsekvenserna alltså, alltid nån sån stjärna som kommenterar tex aftonblaskans inlägg om väder och blabla) som vill ha en het sommar utan regn 🤦‍♀️.

En skön långpromenad på lunchen med hundarna 👌 Tog med kaffe och en glass upp till kontoret sen och försöker jobba klart för veckan men går liiite tungt faktiskt 😅 Fokuset börjar sina så klarar inte ens lyssna på ljudbok utan fick bli musik.

Mulet men var är det välbehövliga regnet?? I den här takten lär det inte finnas något gräs att betala för vid "betes"släpp....Min är lättfödd och ska inte gå på regelrätt bete! men hon måste ju äta någonting....Samtidigt vill man ju heller inte katastroftänka domedagsprofetior, orkar inte höra på sådant prat, räcker ju att det finns dem som är bakom flötet (som inte förstår konsekvenserna alltså, alltid nån sån stjärna som kommenterar tex aftonblaskans inlägg om väder och blabla) som vill ha en het sommar utan regn 🤦‍♀️.

Här har det regnat minst några gånger i veckan i flera veckor, känns det som..regn och rusk kom lagom när jag plockade undan de varmare kläderna (eftersom det var för varmt för dem...) 😅 . Du kan få lite av vårt!

Och här!

Så seg arbetsdag idag. Höll nästan ut mina 8h, men fick bli 20 minuter minus på flexen till slut.

Vill egentligen åka och handla nått gott till ikväll, men känns onödigt att köra iväg bara för det. Får nog äta av det jag har hemma och göra lite samlade ärenden imorgon istället…

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 599
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 906
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 759
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 034

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka