Får besök i eftermiddag, så har en tigerkaka i ugnen nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det känns som att du alltid flyttar.Det mesta redan hämtatNu ska jag rensa ut lite som ska slängas.
Ehmm hallå man börjar ju med att baka. Då är den klar sen att avnjutas.Framstegsrapport:
-Laga jobbyxor Andra paret klart
-Baka sockerkaka
-Gå en promenad
-Tvätta Andra maskinen startad
Andra paret byxor gick mycket fortare att fixa. Där var det bara tråden på de gamla lapparna som börjat nötas av så behövde bara sy lite extra istället för att sätta nya lappar. Ett par kvar.![]()
Haha, ja jag har flyttat snart fyra gånger på 1,5 årDet känns som att du alltid flyttar.![]()
Skönt att du hittat ett ställe att landa på.Haha, ja jag har flyttat snart fyra gånger på 1,5 årMen har köpt en lägenhet nu så nu är det slut på att kuska runt.
Problemet är att om man börjar med det roliga får man ju aldrig motivation till att göra det tråkiga.Ehmm hallå man börjar ju med att baka. Då är den klar sen att avnjutas.![]()
Ja, det ska bli jätteskönt! Önskar bara att jag köpt lägenhet från börjanSkönt att du hittat ett ställe att landa på.![]()
Haha jaaaDet känns som att du alltid flyttar.![]()