Vad gör vi? Del CCXII

Framstegsrapport:

-Laga jobbyxor Andra paret klart
-Baka sockerkaka
-Gå en promenad
-Tvätta Andra maskinen startad

Andra paret byxor gick mycket fortare att fixa. Där var det bara tråden på de gamla lapparna som börjat nötas av så behövde bara sy lite extra istället för att sätta nya lappar. Ett par kvar. :up:

Framstegsrapport:

-Laga jobbyxor Andra paret klart
-Baka sockerkaka
-Gå en promenad

Andra paret byxor gick mycket fortare att fixa. Där var det bara tråden på de gamla lapparna som börjat nötas av så behövde bara sy lite extra istället för att sätta nya lappar. Ett par kvar. :up:
Ehmm hallå man börjar ju med att baka. Då är den klar sen att avnjutas. :D

Framstegsrapport:

-Laga jobbyxor ✅
-Baka sockerkaka
-Gå en promenad ✅

4 km promenad avklarad. Passade på att köra första steget av C25k då målet är att börja springa under sommaren. Gick faktiskt bättre än jag trodde det skulle göra. :up:

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 619
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 921
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 777
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 054
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025