Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Enbart om du kan höra det på distans hemifrån!!Kanske kan ta det där mötet ändå.
Men varför är hon inte på djursjukhus?Sitter och gråter. Snart varit uppe 48 timmar. Katten har ont och springer och kissar överallt så jag stängde in henne i buren nu. Hon är hysterisk där inne också.
Ringde mamma för stöd som urartade och blev bråk. Borde jag vetat. Hon hotade med att komma och hämta katten för avlivning.
Hur jag ska klara att ha möte kl 8 i morgon vet jag inte
Nu vet jag inte varför du ska ha ett urinprov men hos oss är det inte ett måste att ta med sig urinprov, ibland provbehandlar man med medicin om det inte gått att ta urinprov. Katter är katter liksom, hundar är mycket lättare att ta urinprov på. Annars kan man ju alltid göra en cystocentes.Mamma och jag är sams igen tror jag. Jag gav upp och gav Bupac en timme tidigare och släckte och la mig i vår sovgrotta. Hon verkar ha lugnat sig lite? Hoppas hon kan komma till ro nu så jag iaf får microsova lite.
Ska ringa veterinären i morgon. Jag fattar att det säkert är så här för typ alla som ska ta urinprov på katt men jag fattar inte hur folk klarar det utan att bli förtvivlade.
En gammal från 1980, de är dyra nogEn gammal modell eller nyare?![]()
Haha 54 mil är ju inte gjort i en handvändningGrattis!
När särbon hittar en massa roliga traktorer här nere försöker han övertyga mig att jag ska köra upp dem (det är 54 mil snabbaste vägen). På något vis blir jag döv när han säger sådant![]()
Haha 54 mil är ju inte gjort i en handvändningVi kom halvvägs i går pga mörker etc, så I dag får ett företag skjutsa hem den
![]()
Du har numera en vettig chef och du sviker inte hen.
Förra veckan ställde jag in min närvaro på vårt veckomöte (high level, dvs alla nyckelpersoner ska delta). Jag hade då inte träffat särbon på nästan tre månader pga att våra jobbtider inte lirat med varandra. Jag sa som det var att min partner vill ta ut mig på lunch eftersom vi setts på så länge så jag behöver prioritera det den här gången. Ingen sa ett pip om det.
Jag har skickat hem borrare när det hänt saker för dem privat och de velat vara kvar och jobba trots det. Jag har också försäkrat borrare om att det är ok att att de åker iväg när hänt saker hemmavid eller blivit sjuka och de mer eller mindre bett om ursäkt att de behöver åka hem (jag trivs med borrare - men vi är ungefär lika envisa).
Saker händer. Är en en bra chef har en förståelse för det.
Jag tror det är slut på kaffe i verklighetenPå kontoret.
Mest för att få kaffe.
Och hämta bil.
Idag är det arbete ute i den hemska och ogästvänliga verkligheten utanför myndighetens kontor.
Jag hoppas det finns kaffe där med.
När farmor bodde på gården körde pappa hem traktorn 6 mil enkel resa varje höst för plöjning.Haha 54 mil är ju inte gjort i en handvändningVi kom halvvägs i går pga mörker etc, så I dag får ett företag skjutsa hem den
![]()
Min höbonde brukade köra 5 mil/gången han levererade hö till mig. Med traktor.När farmor bodde på gården körde pappa hem traktorn 6 mil enkel resa varje höst för plöjning.
Alla bor inte där det finns nattöppna djursjukhus. De närmaste (6-10 mil bort) djursjukhusen här stänger 21 och 22. De närmaste nattöppna ligger över 20 mil bort.Men varför är hon inte på djursjukhus?