Vad gör vi? Del CCXII

Attans... tror sparky är intresserad av att kissa och hon får inte kissa nu för då kommer hon inte kissa sen...
Har räknat ut att hon tidigast får äta 01.00... snälla lilla katt håll dig 5 timmar till :nailbiting:

Det här är så fruktansvärt stressigt att jag har noll aptit, dessutom inser jag att jag nog måste vakna varje halvtimme eller så i natt för att kolla så hon inte har kissat. Det blir bra det... Min hjärnkapacitet kommer försvinna totalt 😅

Attans... tror sparky är intresserad av att kissa och hon får inte kissa nu för då kommer hon inte kissa sen...
Har räknat ut att hon tidigast får äta 01.00... snälla lilla katt håll dig 5 timmar till :nailbiting:

Det här är så fruktansvärt stressigt att jag har noll aptit, dessutom inser jag att jag nog måste vakna varje halvtimme eller så i natt för att kolla så hon inte har kissat. Det blir bra det... Min hjärnkapacitet kommer försvinna totalt 😅
Märkligt, när jag lämnat in urinprover har det varit ok att de fått stå över natten i kylen, fast det beror kanske på vad det är de ska analysera. Kristaller riskerar kanske att lösas upp igen om det förvaras över natten?

Märkligt, när jag lämnat in urinprover har det varit ok att de fått stå över natten i kylen, fast det beror kanske på vad det är de ska analysera. Kristaller riskerar kanske att lösas upp igen om det förvaras över natten?
Ingen aning det står helst inom 2h, max 4, men även max 8 om man ställer i kylen men helst inte. Så väldigt ambivalenta tider...
De öppnar klockan 8, alltså får hon helst inte kissa innan 00.00, men allra helst 01.00, för 00.00 känns väldigt mycket som för nära maxtiden 🙈

Ingen aning det står helst inom 2h, max 4, men även max 8 om man ställer i kylen men helst inte. Så väldigt ambivalenta tider...
De öppnar klockan 8, alltså får hon helst inte kissa innan 00.00, men allra helst 01.00, för 00.00 känns väldigt mycket som för nära maxtiden 🙈
Samma katt som jag nämnde tidigare kissade även väl framme hos veterinären när vetten kollade över henne ... De ville väl ha det färskt? Det blev så färskt som det kunde vara! :angel::rofl:

Ja du det är ett antal poäng en kan dela ut till kollegor som uppskattning.
Jag som alltid varit lite utanför har tyckt de känns obekvämt men ska visst vara en löneföremån. Fick typ en utskällning när en inte delat ut sina poäng på ett möte med sektionen..
Det låter fruktansvärt!
Och lixom, påtvingade komplimanger, ska det på något sätt boosta gemenskapen?
Vilket påhitt!

Hittar inte mobilen. Snackade med en vän via Harald och nu är den totalt borta :banghead: Önskar man hade något liknande mojängen man kan sätta på nyckelknippan som tjuter när man klapar.

Lammstek i ugnen men ugnstermometern har fått spunk och påstår att den är på god väg att bli genomstekt (33 grader) efter inte särskilt lång tid. Låg temperatur, varmluftsugn.

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 563
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 865
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 716
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
1 873

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?

Hästrelaterat

Tillbaka