Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HoppsanTrevlig dag i Köpenhamn. Gott fika, god mat och avslutning i hotellets pool.
Nu ska jag duscha och sen bädda ner mig.
Bonusbild på ett av mina blåmärken
Visa bifogad fil 167288
Jag saknar några riktigt braKänner att efter Eurovision partyt kan vi nog ställa in tävlingen för de bästa var med på partyt …![]()
Hoppas att det går bra!Sitter i köket i mina fina rosa ridbyxor och försöker hantera min nervositet inför dagens terrängprov
Snälla Ärtan håll dig på mattan idag!
Samma här. Har varit uppe sen fyra och är oförskämt pigg trots bristfällig sömn..Knappt sovit något inatt, och nu är jag typ pigg. Ingen bra natt alltså.
Vaknade också vid fyra, somnade vid halv två.. Dålig start på dagen.Samma här. Har varit uppe sen fyra och är oförskämt pigg trots bristfällig sömn..
Jag går alltid upp senast 6:30-7. 5:30 på vardagar. Jag har ju hästarna, så att ligga i sängen länge på morgonen fungerar inte. Sedan håller jag med dig om att man får mycket tid om man kliver upp tidigt, så jag klagar inteJag går alltid upp innan 06, alla dagar i veckan, året runt. Ibland 05. Så mycket av dagen kvar då!