Vad gör vi? Del CCXII

Trevlig dag i Köpenhamn. Gott fika, god mat och avslutning i hotellets pool.
Nu ska jag duscha och sen bädda ner mig.

Bonusbild på ett av mina blåmärken :D

1000028022.webp

Härlig ledig lördag! Efter 90-årsfirandet av morfar och smaragdgröna fina naglar hans dag till ära 🥰 for jag direkt till stallet och det var ju då full fart med folk och poliser i blacka då det ju var dags för årliga minneskorserten för Bob Marley. Körde min härliga häst 😍 och ikväll soffhäng med goood honungspizza (smidigt med andra halvan imorn när jag jobbar hela dan) med ett glas briska mangocider 👌 till Masked Singer från gårdagen och eurovision party; nästa vecka drar det ju igång 😊.

Micromacka till frukost, ibland får man bejaka sin inre tonåring :d ska åka och släppa ut hästarna sen. A får sovmorgon så hämtar jag henne senare. Måste titta på mitt härk till transport också, upptäckte igår att luckan är mjuk i kanten och självklart så klev ponnyn där...

Jag går alltid upp innan 06, alla dagar i veckan, året runt. Ibland 05. Så mycket av dagen kvar då!
Jag går alltid upp senast 6:30-7. 5:30 på vardagar. Jag har ju hästarna, så att ligga i sängen länge på morgonen fungerar inte. Sedan håller jag med dig om att man får mycket tid om man kliver upp tidigt, så jag klagar inte :) !

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 612
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 914
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 775
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 047
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025