Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varit hos en kompis och myst med hennes hundar
Tyvärr löpte ovatjarkan så hon fick bara hälsa och sen in i ett annat rum
Världens goaste hund som är korad i lydnad
*host* blå microInsåg att storleken på hoodien som jag trodde var fel, var min gamla hoodie (båda är svarta). Den nya är rätt storlek. Tur att jag insåg det innan jag ringde och härjade med kundtjänst
Tyckte den kändes underligt stel och sliten efter en tvätt.
Men hur gick det då?Körde in i ett litet träd. Tror ni jag stannade sen och kollade? Nej, ”går det inte att köra över!” Så jag provade igen…![]()
![]()
Registreringsskylten är surMen hur gick det då?![]()
Hyfsat facit ändå. Det blev en trevlig eftermiddag så stannade lite längre än tänkt, och efter min drejkurs handlade jag och orkade bara inte dra igång renoveringen när jag väl kom hem.Önskar min dagsplan också var kort
Dagens lista:
- plantera ut växter med barnen
- sortera färdigt tvätten
- pizza hos barnens pappa, tvätta kläder i hans maskin pga min tvättstuga är riven
- klippa gräs
- keramikkurs
- spackla sovrum![]()
DU SKOJARJag har precis sett trailern för filmatiseringen av en av mina favoritböcker EVER! Jag är så hypad! De har pratat om filmatiseringen i minst femton år, och nu händer det!
Stephen king/ Richard Bachmans The Long walk. Jag måste genast lyssna och läsa igen. Den släpps i September i år.