Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur äckligt det än är så kan det funka med att dricka mjölkFy f för magkatarr. Dricker för mkt vatten känner jag men svårt att låta bli.
Kompis bjöd till myskväll men det är bara att fetglömma.
Funderar på att ta lite luft. Men hjärnan säger att ligga ner är det minst plågsamma.
Tack för tips men det är en omöjlighet. Mjölk är nog det på sista på jorden jag skulle få i mig. Fil skulle dock gå.Hur äckligt det än är så kan det funka med att dricka mjölk
Mariekex är magiskt när man har magkatarr!Tack för tips men det är en omöjlighet. Mjölk är nog det på sista på jorden jag skulle få i mig. Fil skulle dock gå.
Vi har lekt låtsasbönder idag. Varit på 4H lagat staket skottat lösdriften 10 får har (skjuter, fåren går där alltid). När det regnade som mest skottade jag dynga som bäst de andra lagade staket jag hade tak. Men bra för grödorna att få gräs.Långvarigt regn idag, välbehövligt men ändå lite trist när det regnar nästan alla ljusa timmar. Men växtligheten behöver det och det var ändå friskt på nåt sätt i hagen under de 4 timmarnas hagreparationer tillsammans med nyfikna hästar under förmiddagen.
Lite trist ändå för de som är på Riddarspelen en bit bort, men det är i alla fall drag i PA-systemet.
Behövs verkligen, såååå skönt! Lite kontraster mot förra året när riddarspelen var- vart ju nästan grillad i hettan när vi var därLångvarigt regn idag, välbehövligt men ändå lite trist när det regnar nästan alla ljusa timmar. Men växtligheten behöver det och det var ändå friskt på nåt sätt i hagen under de 4 timmarnas hagreparationer tillsammans med nyfikna hästar under förmiddagen.
Lite trist ändå för de som är på Riddarspelen en bit bort, men det är i alla fall drag i PA-systemet.
Ladda ner varifrånHar tråkigt så jag ska nog ladda ner House Flipper 2 och renovera lite hus.