Väntar på att yngsta dottern ska komma hem från skolan. Tror att jag också tar helg då faktiskt 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här står också städa badrummet på att göra listan, ihop med att dammsugaSka städa badrummet och sedan duscha.
Här är en annan, helt galen, idé som alternativ till att spela dum. Jag fattar, det kommer att låta helknäppt men jag vet andra som använt metoden med viss framgång. När det kommer en ny uppgift som man inte har tid med så säger man till chefen: Nej, tyvärr kan jag inte lösa det. Jag har för tillfället helt fullt.Drömmer just nu om att jobba på ett sånt där ställe som har 4 vaktmästare, 4 registratorer, och tja... allmänt fler än en person på en post eller en person på flera poster.
Det har gått i ett att jonglera vaktmästeri, registrator, servicedesk, IT-support, post, budfirmor, byggarbeten, containrar, administration, hängande av tavlor, ihopskruvande av möbler, arkiv, med mera.
Nu är hissen trasig också. Jag gav upp när jag kände att det började bli farligt svårt att balansera blytunga skärmar i metall nerför trappan. Har ingen lust att göra illa mig eller tappa dem ner till andra våningen.
Sopslut.
Det verkar dock som att min braiga, inte längre nya chef jobbar febrilt för att hitta någon som kan underlätta för mig redan till på måndag.Förra chefen hade sagt "det löser du" och sedan hade jag fått jobba ihjäl mig i två månader. Men ändå löst det. I bland önskar jag att jag var en person som inte löste precis varenda grej, kanske ska börja spela dum och svag ibland
![]()
Min chef ylade imorse om att det var så bråttom det måste vara färdigt yada yada. Jag tänkte är det så bråttom då får man nog sätta dit fler folk... jag stressade inte mer för det.Här är en annan, helt galen, idé som alternativ till att spela dum. Jag fattar, det kommer att låta helknäppt men jag vet andra som använt metoden med viss framgång. När det kommer en ny uppgift som man inte har tid med så säger man till chefen: Nej, tyvärr kan jag inte lösa det. Jag har för tillfället helt fullt.
Som sagt, knäpp idé...![]()
Jag tyckte du skrev att "nu skriker moppen"Har målat klart för idag, dammsugit och torkat golv. Nu skriker kroppen att jag ska lägga mig ner så det är nog bäst att jag gör det![]()