Kan jag komma upp med en till? Hatar att klippa/raka och fint blir det inte heller.Har klippt ner hund
Inte så snyggt men behövligt
Hon är nöjd
Svårt att vara långhårig när man inte gillar att bli borstad och kammad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan jag komma upp med en till? Hatar att klippa/raka och fint blir det inte heller.Har klippt ner hund
Inte så snyggt men behövligt
Hon är nöjd
Svårt att vara långhårig när man inte gillar att bli borstad och kammad
Haha ja sonen hade extremt tålamodKan jag komma upp med en till? Hatar att klippa/raka och fint blir det inte heller.
Vet inte riktigt vad du menar med hörnhyllor, men kryddor kanske? De brukar få plats lite var somStorröjt i köket. Det är väl 90-tal med ett antal öppna "hörnhyllor" helt värdelösa hyllor imo, vad tusan ställer man på såna? Gillar inte plottriga prydnadssaker.. någon som har en ide? Kan ordna bild senare, ligger just nu i badkaret![]()
Man monterar bort domStorröjt i köket. Det är väl 90-tal med ett antal öppna "hörnhyllor" helt värdelösa hyllor imo, vad tusan ställer man på såna? Gillar inte plottriga prydnadssaker.. någon som har en ide? Kan ordna bild senare, ligger just nu i badkaret![]()
Vi får inte använda system där servrarna är utanför Europa pga gdpr och olika lagkrav där USA har svagare skydd än vi. Vi har raderat ex messenger från alla jobbtelefoner pga detta.
Konstigt att det kan vara så olika. Vi använder Teams som jobbkommunikation just för att det anses säkert... Jobbar inom kommun.
Visst är det så.Å andra sidan har just kommuner lite dåligt track record på IT-säksidan just nu...![]()