Vad gör vi? Del CCXIX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mmmmmm!

Bifogade filer

• 20250920_162141.webp
    20250920_162141.webp
    127,4 KB · Visningar: 103
Storröjt i köket. Det är väl 90-tal med ett antal öppna "hörnhyllor" helt värdelösa hyllor imo, vad tusan ställer man på såna? Gillar inte plottriga prydnadssaker.. någon som har en ide? Kan ordna bild senare, ligger just nu i badkaret 😁
Vet inte riktigt vad du menar med hörnhyllor, men kryddor kanske? De brukar få plats lite var som :)

Först är den rätt kul... sedan är den inte rolig alls. Hans mimik är isande perfekt exempel på någon som är hårt kontrollerad gällande vad han får säga (ja, förutom när han håller på att börja skratta då :D). Men ja, det är lätt att sätta skrattet i halsen när en tittar och börja fundera över "1984"...

PS Jag visste inte att Albanien varit i krig med Azerbajdzjan :p DS

Har landat in hemma efter två jättefina dagar i stugan, vindstilla 20 grader och strålande sol :love:
Vi var dit bara för att "vintra" den, dvs plocka undan utemöbler, täcka in stora grillbordet mm, ta upp vattnet och stänga av allt (utom lite grundvärme som vi alltid har på).
Det var 18 grader i sjön :up: Vovve badade - inte jag 🥶

Nu är jag nyduschad och en tvättmaskin snurrar - lördagsnöje :p

Äh kom igen eller! Klockan är 19 och jag är typ redo att sova. Är dödstrött. Helt slut. Då hade jag ändå sovmorgon idag..

Jahapp tillbaka på akuten igen. Plötsligt sådär äckligt yr. Kravlade och kräktes. Pga tidigare erfarenhet ringde jag ambulans. Var knappt kontaktbar när jag lastades in. Men som vanligt är jag redan bättre. De har tagit prover och så får vi se vad de säger. Som vanligt ingen feber eller något annat.

Alltså det blir bara värre och värre och kräkningar är nya. Plus att det kommer mer och mer ofta. Såhär kan det inte fortsätta. Ska prata med VC på torsdag om vi kan följa upp det. Suck.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXVIII
  • Vad gör vi? Del CCXXI

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund