Japp. Det blev jättefintTyp färgade tofsar? Det låter ju gulligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp. Det blev jättefintTyp färgade tofsar? Det låter ju gulligt!
Jättegulligt! Jag antar att det är naturfärgat så att fåglarna kan plocka?Japp. Det blev jättefint! Kolla på Grävlings Naturprodukter om du vill se.
Mmmm... har försökt komma på nån som bakar....Tror inte du kommer undan rågsmaken så ge bort det?
Vi kampanjade på stan. frågade folk vad som är bra med vår ort. Lapparna sattes sen i en björk tillsammans med en ruta färgglatt silkespapper i skrynklig strut.Jag firar inte heller påsk.
Vi brukar däremot få mat på jobbet när vi jobbar storhelger, men vi sköter inköpen själva. Jag har brukat fråga runt när jag handlar så vi köper det alla vill ha och nu är det varken sill eller lax, fast en sabla massa potatis!![]()
Det står om färgerna på deras hemsida. Ullen är bland annat komposterbar.Jättegulligt! Jag antar att det är naturfärgat så att fåglarna kan plocka?
Det borde gå finfint att göra själv här i Skotteland!
Det känns som om jag är den enda som inte firat påsk på något vis alls, inte ens i matväg. Har bara ätit knäckemackor i dag till och med då jag inte ens orkar göra någon mat. Matlådorna i frysen är slut och behöver fyllas på, tur att jag är ledig nästa vecka, har ingen ursäkt för att inte laga mat...
Kom nu på mitt i allt att jag nog ska prata med chefen om att jobba 10-14 istället för 8-12 nu när jag börjar jobba fyra timmar igen, kan ju se om det går att göra en tid.
Der funkar väl att dricka vad som helst ur dem om man gillar dem? Bubbelvatten, cider...osvSå fina glas! Inget för mig dock. Dricker inte champagne. Men någon här kanske gör?
Visa bifogad fil 183551
Jag medDet känns som om jag är den enda som inte firat påsk på något vis alls, inte ens i matväg. Har bara ätit knäckemackor i dag till och med då jag inte ens orkar göra någon mat. Matlådorna i frysen är slut och behöver fyllas på, tur att jag är ledig nästa vecka, har ingen ursäkt för att inte laga mat...
Kom nu på mitt i allt att jag nog ska prata med chefen om att jobba 10-14 istället för 8-12 nu när jag börjar jobba fyra timmar igen, kan ju se om det går att göra en tid.
Jag har inte firat påsk alls![]()
Har känt mig ensam och utanför när jag läst om alla som gör påskmat, men skönt att jag inte är det!Jag har inte firat påsk alls![]()
Snygga tallrikar - sådana har jag ocksåHar haft en väldigt lugn påskafton, dottern vaknade med feber och snuva så vi har mest tittat på tv, spelat tv spel och målat ägg. Maten blev simpel och baserat på vad framfärallt dottern ville äta. Nu sitter jag och spelar tv spel med katten i knäet Visa bifogad fil 183556