Vilka vackra färger på henne!Haft en intensiv arbetsvecka så det ska bli skönt med helg snart.
Kisse blev skitsur för jag störde henne med kameran när hon snoozade i fönstret:
Visa bifogad fil 182461
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilka vackra färger på henne!Haft en intensiv arbetsvecka så det ska bli skönt med helg snart.
Kisse blev skitsur för jag störde henne med kameran när hon snoozade i fönstret:
Visa bifogad fil 182461
Har du ätit vettigt? Sovit ordentligt?Så var det dags igen. Var så yr att jag inte ens kunde kravla. Slog inte i huvudet i skrivbordet den här gången och fick med mig en filt jag kunde lägga huvudet på medan jag väntade på att det skulle gå över. Vilket det mycket riktigt gjorde efter ett tag. Fattar fortfarande inte vad det är som händer.
Jag visste att det inte var något allvarligt eftersom Megara sov vidare på sin säng och inte brydde sig om mig för fem öre.
Har du ätit vettigt? Sovit ordentligt?
Skall börja säga det jag med. Vvs och ventilation det är grejen...Smet hemåt och jobbar hemifrån sista stunden.. Har varit duktig och beställt ny bil på jobbet.
Så jäkla glad att jag INTE behöver betala den själv och att den dröjer tills okt-nov tills den är på plats.
Måste ha ut elektrikern och fixa laddplats mm så har liksom dragit ut på det in i det sista.
Var en telefonförsäljare som ringde förut. _Hej jag ringer från trollhättans vvs nånting, nånting är det du som är Fd Diabetikern med fastighet på XX. Jag bara japp det är jag och som jobbar här på VVS leverantör hur kan jag hjälpa dig? -Klick-
Tydligen ville de inte prata med leverantör? :.rofl:
Meeeeen, nu blev jag sugen på glass!Bad sambo att ”köpa lite fisk till hundarna”. Vi har två trekiloshundar.Jaja, fint att bunkra för kommande året typ.
Visa bifogad fil 182486
Kan säga att det inte var ett problem som uppstod där i fiskstanken under fiskkokandet.Meeeeen, nu blev jag sugen på glass!![]()
![]()
Utan att veta vad det är vill jag också ha lyxfika!På väg hem med lyxfika. Helg!
Utan att veta vad det är vill jag också ha lyxfika!Försöker dock undvika allt sånt och får väl fortsätta att smutta på mitt te istället. Har precis ätit middag- en matlåda med pasta och korvröra, var rätt gott ändå.
Inser att jag är sugen på ris så kanske ska se om det går att hitta ett recept på tomatsoppa så jag kan göra det i helgen, med ris förstås. Undrar varför jag är sugen på ris? Jasminris, klibbigt och gott. Kan riktigt känna lukten!
Äter du bara protein och grönsaker? Inget ris, pasta eller potatis? Adderar bara frukt?Ätit middag, kyckling och tomatsallad med några äpplen till efterätt. Ska koka te och funderar på att städa lite.