Vad gör vi? Del CCXXVIII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så var det dags igen. Var så yr att jag inte ens kunde kravla. Slog inte i huvudet i skrivbordet den här gången och fick med mig en filt jag kunde lägga huvudet på medan jag väntade på att det skulle gå över. Vilket det mycket riktigt gjorde efter ett tag. Fattar fortfarande inte vad det är som händer.

Jag visste att det inte var något allvarligt eftersom Megara sov vidare på sin säng och inte brydde sig om mig för fem öre.

Bad sambo att ”köpa lite fisk till hundarna”. Vi har två trekiloshundar. 😂 Jaja, fint att bunkra för kommande året typ. :laugh:
IMG_3541.webp

Smet hemåt och jobbar hemifrån sista stunden.. Har varit duktig och beställt ny bil på jobbet.

Så jäkla glad att jag INTE behöver betala den själv och att den dröjer tills okt-nov tills den är på plats.

Måste ha ut elektrikern och fixa laddplats mm så har liksom dragit ut på det in i det sista.

Var en telefonförsäljare som ringde förut. _Hej jag ringer från trollhättans vvs nånting, nånting är det du som är Fd Diabetikern med fastighet på XX. Jag bara japp det är jag och som jobbar här på VVS leverantör hur kan jag hjälpa dig? -Klick-

Tydligen ville de inte prata med leverantör? :.rofl:

Så var det dags igen. Var så yr att jag inte ens kunde kravla. Slog inte i huvudet i skrivbordet den här gången och fick med mig en filt jag kunde lägga huvudet på medan jag väntade på att det skulle gå över. Vilket det mycket riktigt gjorde efter ett tag. Fattar fortfarande inte vad det är som händer.

Jag visste att det inte var något allvarligt eftersom Megara sov vidare på sin säng och inte brydde sig om mig för fem öre.
Har du ätit vettigt? Sovit ordentligt?

Ska ut med doggarna i blåsten! Spionen ogillade stormen i öronen i dag. Förstår honom. Rottisen jagade löv och hade roligt så att spionen tjöt rakt ut till slut för att vi var för långsamma :D

Har jobbat i dag och plötsligt spammade det till i mailkorgen och en drös använde "svara alla", var lite komiskt faktiskt. Skrattade högt när en till slut mailade "Vi vill också vara med!". Bra dag ändå.

Smet hemåt och jobbar hemifrån sista stunden.. Har varit duktig och beställt ny bil på jobbet.

Så jäkla glad att jag INTE behöver betala den själv och att den dröjer tills okt-nov tills den är på plats.

Måste ha ut elektrikern och fixa laddplats mm så har liksom dragit ut på det in i det sista.

Var en telefonförsäljare som ringde förut. _Hej jag ringer från trollhättans vvs nånting, nånting är det du som är Fd Diabetikern med fastighet på XX. Jag bara japp det är jag och som jobbar här på VVS leverantör hur kan jag hjälpa dig? -Klick-

Tydligen ville de inte prata med leverantör? :.rofl:
Skall börja säga det jag med. Vvs och ventilation det är grejen...

På väg hem med lyxfika :d . Helg!
Utan att veta vad det är vill jag också ha lyxfika! :D Försöker dock undvika allt sånt och får väl fortsätta att smutta på mitt te istället. Har precis ätit middag- en matlåda med pasta och korvröra, var rätt gott ändå.

Inser att jag är sugen på ris så kanske ska se om det går att hitta ett recept på tomatsoppa så jag kan göra det i helgen, med ris förstås. Undrar varför jag är sugen på ris? Jasminris, klibbigt och gott. Kan riktigt känna lukten!

Ätit middag, kyckling och tomatsallad med några äpplen till efterätt. Ska koka te och funderar på att städa lite.

• Gilla
Reactions: Sel
Utan att veta vad det är vill jag också ha lyxfika! :D Försöker dock undvika allt sånt och får väl fortsätta att smutta på mitt te istället. Har precis ätit middag- en matlåda med pasta och korvröra, var rätt gott ändå.

Inser att jag är sugen på ris så kanske ska se om det går att hitta ett recept på tomatsoppa så jag kan göra det i helgen, med ris förstås. Undrar varför jag är sugen på ris? Jasminris, klibbigt och gott. Kan riktigt känna lukten!

Jag var förbi ett kondis i stan och köpte med :laugh: .

Klibbigt jasminris är ju gott! Inte konstigt att vara sugen på! :d Jag åt rostad macka med Bregott och en skiva gräddig ost igår kväll - också något som jag kan bli sugen på ibland. Potatismos är en annan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXVII
  • Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Valvaka!
  • Arbetsintervju