På hotellet. Försöker kolla på tv. Blir så konfunderad hur jag kunde lägga så mycket tid i mitt tidigare liv på att titta på tv. Jag fixar verkligen inte mer än 5 minuter nu. Så stänger av.
Bra dag i övrigt!
Bra dag i övrigt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kolla bilden där jag visar några av de 840 jag ska göra, strecken på kartongen är min nedräkning.Vad är Yo-Yos?
Att fråga Kailzie (min terrier) "Var är renen?!" blev aldrig gammalt trots att vi bodde renfritt de sista tio åren.Hundarna fick se renar på nära håll idag
Det var spännande
Och nu vet de vad doften betyder
Det går fortare om du har möjlighet att snitta den liteJag köpte en sådan där Enorm mutantkalkonklubba på reduced idag. Kanske var det lite sent påtänkt men den ligger nu i ugnen kryddad med senap, lite Gyros dry rub och salt och annat.
Jag undrar hur länge man bör laga till en sådan mastodont?![]()
Det gjorde jag, så att smakerna gick att gnugga ned ordentligt!Det går fortare om du har möjlighet att snitta den lite
Nääää, jag hade nog låtit den stanna där en tid till , antar att det är ett ben i mitten o då tar det längre tidDet gjorde jag, så att smakerna gick att gnugga ned ordentligt!
Den har varit inne just över en halvtimme på hög värme nu, jag täckte den med folie för typ en kvart sedan. Tänker att det kan vara dags att stänga av värmen och bara låta den eftersteka om en liten stund.
Jadå den ska få sitta, men den är inslagen i folie nu och kan gott få vänta till imorgon egentligen. Ugnen håller ju värme ett par timmar till, jag har bara slagit av lågan.Nääää, jag hade nog låtit den stanna där en tid till , antar att det är ett ben i mitten o då tar det längre tid