Vad gör vi? Del CCXXVIII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick lite tid över så passade på att skicka in min deklaration inkl NE bilaga. Ska hjälpa maken någon dag också och samtidigt göra SAM ansökan. Skönt när sånt där är gjort!

Nu har jag gjort mig mellanmål i form av chokladpudding gjord på proteinpulver och hallon och ska fortsätta jobba :d

Ska strax in till psykologen, sista gången någonsin. Hur ska detta gå?
Jag tyckte det var sjukt läskigt när jag skulle sluta. Och var rätt säker på att jag inte skulle klara det. Min psykolog var så extremt bra. Men det gick bra! Jag hade fått en massa verktyg som jag kunde använda.
Det verkar du också fått! Och i värsta fall kan du ju söka ny vårdkontakt vid nya boendet. Du fixar det! ❤️

Jag tyckte det var sjukt läskigt när jag skulle sluta. Och var rätt säker på att jag inte skulle klara det. Min psykolog var så extremt bra. Men det gick bra! Jag hade fått en massa verktyg som jag kunde använda.
Det verkar du också fått! Och i värsta fall kan du ju söka ny vårdkontakt vid nya boendet. Du fixar det! ❤️
Grejen är väl att vi är långt ifrån klar anser psykologen, men eftersom han skulle byta arbetsplats så blev det såhär.
Har fått remiss till psykiatrin dit jag flyttar, så ska få komma dit på bedömningssamtal iaf så får vi se hur det går. Men psykologen tycker jag behöver vidare samtalsterapi.

Grejen är väl att vi är långt ifrån klar anser psykologen, men eftersom han skulle byta arbetsplats så blev det såhär.
Har fått remiss till psykiatrin dit jag flyttar, så ska få komma dit på bedömningssamtal iaf så får vi se hur det går. Men psykologen tycker jag behöver vidare samtalsterapi.
Ok, fattar! Hoppas det blir bra med nya kontakten!

Mina krokusar!
20260318_102959.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXVII
  • Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok