MeeeeeeeeeenJobbar hemma och fick till en bra deal.
Jag utbrister ett woho!
Lyra vaknar till och tänker nog " håll käften matte!"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
MeeeeeeeeeenJobbar hemma och fick till en bra deal.
Jag utbrister ett woho!
Lyra vaknar till och tänker nog " håll käften matte!"
Kopplade en OKQ8 backup till OK-kortet. Den tar självrisken. Tror jag ligger 50/50 i kostnadJag ska köra min till bilglasmästarna idag, så dom kan kolla rutan o beställa hem en ny.
Det har vi med. Jätteskönt...Kopplade en OKQ8 backup till OK-kortet. Den tar självrisken. Tror jag ligger 50/50 i kostnadSmällde rutor stup i ett under några år.
Köpte choklad att ha i bb-väskan men nu gör jag inte annat än att sukta efter den![]()
Min självrisk ska klubben få ta, dom har inte satt upp skyddsnätet och därför får jag massor med bollar som slår sönder folk,saker,hundarKopplade en OKQ8 backup till OK-kortet. Den tar självrisken. Tror jag ligger 50/50 i kostnadSmällde rutor stup i ett under några år.
Åh, då ska jag definitivt inte äta upp den innan!! Tack för motivationMinns att chokladen var typ det bästa jag packade![]()
I 10 år har jag suttit på händerna för att inte engagera mig politiskt. Jag har inte tid, jag är uppgiven, och nej det där med tiden. Nu är det valår och både mitt parti och mitt jobb drar i mig. Det bubblar lite från avgrunden i mig och jag tror jag är rökt. Jag tror inte jag kan stoppa mig längre.
Samma härDeklarerat![]()