Har efter en tråd på buke blivit smått beroende av geografispelet Seterra. Håller just nu på att lära mig länderna söder om ekvatorn i Afrika. Har lyckats få in länderna norr om ekvatorn, så snart kan jag alla. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kirurghandske?Har krupit till kojs och unnar mig lite slöscrollande i sängen (brukar annars försöka undvika att använda telefonen här) innan jag förhoppningsvis ska sova gott efter en dag med massor av frisk luft och fantastisk natur. Får nypa mig lite i armen ibland för att förstå att jag faktiskt har lyckats skapa mig ett fantastiskt liv med en fantastisk man på en plats som är så vacker som denna
Nu ska jag brainstorma lite inför morgondagens träningspass där instruktörerna gett oss utmaningen att ta med oss vårt vatten i allt annat än en vattenflaska. Min bästa idé hittills är ett sådant där stort ihåligt chokladägg, det kan dessutom vara gott att gnaga lite på under passets gång(är det nån som har nått annat kul förslag så hojta gärna!)
Fascinerande, här är det inget sånt väder än. Och det är ju inte långt bort. Hoppas att det håller sig borta tills vi hunnit med stalletHerrejösses vilket oväder.Det vräker ned snöblandat regn på tvären, hemskt! Glad att jag inte behöver ut och köra någon längre sträcka idag.
Glad påsk buke!
Hur långt upp kommer vågorna när det stormar
Det återstår att seHur långt upp kommer vågorna när det stormar??
Vid storm är det mysigast sitta inne med varm brasa och titta ut på skådespelet!Det återstår att sejag tror det är lugnt, det är tydligen ganska långgrunt
![]()