Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kändes som väldigt finska smaker![]()
Den enda "stötvågsbehandling" jag fått var när gamla avelstjuren tryckte mitt diskbråck rätt så han fick heta tjuropraktor efter det, det var inte bara en gång han fixade min trilskande rygg, vetef. hur han visste hur han skulle göda men det funkade alla gånger.Hemma från mitt livs första naprapatbesök.
Hon började med stötsvågsbehandling av skinkan. Det gjorde så infernaliskt ont att hon avbröt. Jag lät för mycket
Blev nålar och laser istället.
Känner mig nöjd. det hjälpte verkligen. Nytt besök inbokat om en vecka.
Jag vet inte om du tycker Google translate-appen kan funka? Det går att fota en sida och få den uppläst (på språket den är skriven eller annat språk). Jag använder den ibland för böcker som inte finns inlästa. Går det att avgöra att hela texten/sidan kommer med på fotot så borde den kunna funka.Käkar jordgubbar. Väldigt gott! Anser mig vara värd dyra jordgubbar några gånger till om det går denna sommaren, sedan är jag värd kantareller (som jag ännu inte sett i butikerna) några gånger också. Några egna kan jag förstås inte hitta, allt gult jag ser är bara löv liksom. Har även ett äppleträd här ute och funderar på när äpplena är klara så jag kanske kan göra äpplepaj-, mos och annat gott med äpplen. Redan nu kanske?
Huvudet värker och har gjort hela dagen trots medicin, innan jag lägger mig strax ska jag ta migränmedicin för att mota Olle i grind, det känns nämligen som om det kan vara på gång.
Det är park till parkfestival här fredag och lördag och jag är lite nyfiken på att kanske gå, men vill inte gå själv i skicket jag är i, men känner för att liksom komma ut och göra något och inte bara sitta och uggla alltid. Den enda jag kan tänka mig skulle vilja gå med mig är hotellnissen, men tja då blir det ett obekvämt/obehagligt pris jag får "betala" och det är ju inte meningen. Får väl hitta annat att göra någon gång.
Har fått bra ljudbokstips så i morgon ska jag börja på en ny bok, ser fram emot det. Jobba mina två timmar och sedan utöver hundpromenader bara ligga i sängen och lyssna på ljudbok och vila skallen!
Skulle önska mig hjälpmedel så att jag skulle kunna läsa fysiska böcker, har en del i min bokhylla jag vill läsa om och några jag inte läst. Bra vila för hjärnan annars ju.
Jag har gjort det igen! Gått med klänningen bakochfram hela förmiddagen![]()

Du får rocka sockorna och skorna också så är det hela fulländat.Jag har gjort det igen! Gått med klänningen bakochfram hela förmiddagen![]()
Kanske kan testa. Dock är det hjälpmedel att läsa själv jag önskar.Jag vet inte om du tycker Google translate-appen kan funka? Det går att fota en sida och få den uppläst (på språket den är skriven eller annat språk). Jag använder den ibland för böcker som inte finns inlästa. Går det att avgöra att hela texten/sidan kommer med på fotot så borde den kunna funka.
Aha, ja nej det är ju inte Google translate tyvärr. Hoppas det går att ordna det du behöver!Kanske kan testa. Dock är det hjälpmedel att läsa själv jag önskar.
Jag har gjort det igen! Gått med klänningen bakochfram hela förmiddagen![]()